Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Személyek:

Ruck Márton highlight_off

Lapok:

168 óra highlight_off

168 óra

1989-ben alapították, kezdetben a Magyar Rádió azonos nevű, heti rendszerességgel jelentkező műsorainak átiratait közölte. Csütörtökönként jelenik meg, baloldali, liberális irányvonalat képvisel, alapító főszerkesztője Mester Ákos volt, aki a Magyar Rádió műsorait szerkesztette. A lap kiadója a Neuman Péter által vezetett Telegráf Kft., melynek 2015-ben az összetett tulajdonosi hátterű Brit Média Befektetési Kft. vált a többségi tulajdonossá, mely cégnek tulajdonjoga van a Klubrádióban is. 2016-ban a felvetődtek a hírek, miszerint a tulajdonosi átfedés miatt közös online szerekesztőséget hoznak létre a rádióval. Ugyanez év április 1-én új főszerkesztőt neveztek ki, Tóth Ákos személyében. A 2000-es évek elején produkált 35 ezres pédányszám eladáshoz képest napjainkra nagymértékben visszaesett az értékesített lapok száma, átlagosan valamivel több, mint 10 ezer darabot adnak el belőle.

Találatok: [1]  Oldalak:   1

Simonka embereinek visszahívását kezdeményezték a Békés Megyei Közgyűlésben, közösen lépett fel az ellenzék

A Jobbik Békés Megyei Közgyűlési frakciója bejelentette, hogy az MSZP és a DK képviselőivel közösen kezdeményezték, hogy a megyei közgyűlés elnöke rendkívüli közgyűlést hívjon össze. Az SZMSZ szerint ehhez minimum 5 fő aláírására van szükség, így a három párt képviselői együttesen léptek fel. A rendkívüli közgyűlést a fideszes elnöknek kötelező összehívnia – áll a közleményben.
Találatok: [1]  Oldalak:   1