Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Intézmények:

Swietelsky Magyarország Kft. highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [22]  Oldalak:   1 2 3   >  >>

Pótmunkák Mészároséknak, harmincöt milliárdért

Az uniós forrásból finanszírozott, 70 milliárdos víz- és szennyvíz beruházási keretszerződés 105 milliárd forintra emelkedett. A nyertes konzorciumot a Mészáros és Mészáros Ipari, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. vezeti.

Szíjj László az első Orbán-kormány idején kezdett közpénzből meggazdagodni

A Szijjártó Péter külügyminisztert családostól jachtoztató tiszakécskei üzletember az elmúlt években főként a közpénzmilliárdokat elnyerő Duna Aszfalt Kft. gazdasági szárnyalása miatt került a hírekbe, pedig annak egykori anyavállalata, a Vakond Kft. is hasonló megtáltosodáson ment át az első Orbán-kormány idején.

Itt a Mészáros-korszak öt évének mérlege: ma négy Simicskát tart el az ország

Noha idén a világjárvány miatt szeptemberre halasztották a május végi mérlegleadási határidőt, azért a közpénzfelhasználásra optimalizált nagy építőipari cégek zöme már vallott a tavalyi eredményeiről. Ezzel az is dokumentálhatóvá vált, hogy mire jutottak a Simicska Lajos kiesése utáni első öt évben az őt pótolni hivatott „nemzeti nagytőkések”, azaz Mészáros Lőrinc, Szíjj László, Garancsi István, illetve azok a mogulok, akiket Tiborcz Istvánhoz szokás kapcsolni. Dokumentáltuk is.

Orbán Győző tízszeresére növelné bányája kapacitását

Évi egymillió tonnára növelné bányájának termelését a miniszterelnök apukája. A Gánttól pár száz méterre lévő bánya jelentős környezetvédelmi kockázatot jelent, ennek ellenére zöld utat kapott az önkormányzattól. A dolomit iránti „megnövekedett kereslet miatt” megtízszerezné a kitermelést gánti bányájában az Orbán Győző tulajdonában lévő Dolomit Kft.

Közpénzégetés Bicskén: 3 milliárd forintot költöttek egy máig használhatatlan hulladékválogatóra

A helyszínen megtudtuk: azt, hogy Bicskén egyáltalán felépült a mai napig használhatatlan állapotban lévő előválogató, a városban élők közül is alig tudja valaki. Mindez annak is köszönhető, hogy a település szélén, egy nagyon félreeső részen található az épület és a hozzá tartozó nagy telek. Kérdeztünk helyi képviselőt, aki nem tudott sok részletet a beruházásról, kérdeztük az önkormányzatot, amely egy mondattal lepattintott bennünket, de nem volt bőbeszédűbb a város tulajdonában lévő hulladékgazdálkodási cég, a Zöld Bicske Nonprofit Kft. sem. Pedig egy többmilliárdos, állami beruházásról van szó.

A luxemburgi blama után kiszámoltuk, itthon mennyibe kerül egy ülőhely a megújuló stadionokban

Méghogy nem becsülik meg a nézőket a magyar fociban: az NB I.-es csapatok új vagy átépített stadionjaiban átlagosan 779 ezer forintból jön ki egy ülőhely költsége.

Rágalmazással vádolják a mérnököt, aki szabálytalanságokat talált a Swietelsky szennyvízcsatornáiban

Felmentette a Veszprémi Törvényszék azt a mélyépítő mérnököt, akit rágalmazás miatt citált bíróság elé a Swietelsky Magyarország Kft., mert a szakember leveleket szétküldve tette szóvá többek között a Balatonszőlősön és Pécselyen elvégzett szennyvízcsatornázás szerinte hibás kivitelezését, és ennek ellenére történő átvételét. A Swietelsky azt közölte az Átlátszóval, hogy megfellebbezte a döntést. A megvádolt szakember szerint EU-s pénzek szabálytalan felhasználása is felmerülhet az ügyben.

Százmilliárdok stadionfejlesztésekre

A stadionok országa leszünk 2020-ra, ugyanis a kormány döntései alapján addig a jelen állapot szerint mintegy harminckét helyszínen minimum bruttó 250 milliárd forintnyi közpénzből épülnek fel vagy újulnak meg a profi csapatok létesítményei. Ráadásul a vizes vb költségeihez hasonlóan rohamosan növekednek a kiadások, amire konkrét magyarázat szokás szerint nem érkezik az illetékesek részéről. Körkép a mai magyar stadionvalóságról.

Blöffölt a Közbeszerzési Hatóság az M4-es autópálya-építés körül feltárt jogsértésekről

Tavaly április 11-én jelentette be a Közbeszerzési Hatóság, hogy különböző gyanúokok miatt vagy fél tucat ügyben büntetőfeljelentést tett az illetékeseknél. Néhány nap múlva konkrétan meg is nevezték az M4-es autópálya-projektet, ahol súlyos visszaéléseket és offshore-cégeket találtak. Közel egy évünkbe telt, mire megszereztük a Közbeszerzési Hatóságból a feljelentésre vonatkozó adatokat. Ezekből az látszik, hogy a Hatóság blöffölt: az Európai Bizottság által megfogalmazott kartellgyanú ellenére a 100 milliárdos projektben valójában nem találtak semmit.
Találatok: [22]  Oldalak:   1 2 3   >  >>