Intézmények: |
Találatok: [2] Oldalak: 1
A túlárazás csak az egyik trükk – így tarol Balásy Gyula az állami megrendeléseken
A Magyar Péter által említett sokszoros túlárazás csak az egyik olyan eszköz, amellyel az állami reklámköltéseket kezelő cégcsoport százmilliárdos bevételre tesz szert. A Balásy Gyulához köthető cégcsoport többnyire az óra- és darabszámokkal trükközik forrásaink szerint. Az árajánlatok, amelyekkel az állami szervek kénytelenek dolgozni, teljesen abszurd tételeket is tartalmaznak – derül ki egy, a Szabad Európa birtokába került dokumentumból. A cégcsoport Rogán Antalnak köszönhetően vált egyeduralkodóvá a kommunikációs és rendezvénypiacon.
Kormányzati tájékoztató kampányok (2012-)
Balásy Gyula
Magyar Péter
Rogán Antal
Diákhitel Központ Zrt.
Lounge Design Kft.
Lounge Event Kft.
Magyar Villamos Művek (MVM) Zrt.
Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH)
New Land Media Kft.
Szerencsejáték Zrt.
adócsalás - költségvetési csalás
hirdetés
hűtlen kezelés
klientúra
közbeszerzés
média
pénzmosás
túlárazás / pénznyelő
Kétharmad jut a Nyerges-rádióknak is
A kormányváltás óta a Nyerges Zsolt érdekeltségébe tartozó Class FM vitte a rádiós piac állami hirdetéseinek 66 százalékát, míg a szintén Nyerges-közelinek mondott Music FM-nél listaáron 271,7 millió forintott költöttek az állami hirdetők a márciusi indulása óta, amellyel négy hónap alatt a Class FM mögött a második helyre kúszott fel idén a legtöbb állami hirdetéseket kapó rádiók sorában.
Baji Csaba
Farkas Ferenc (Hatvan)
Gerardus Petrus Jacobus Ligtenberg
Nyerges Zsolt
Petykó Zoltán
Államadósság-kezelő Központ
Állami Autópálya Kezelő (ÁAK) Zrt.
ClassFM rádió
Diákhitel Központ Zrt.
Magyar Fejlesztési Bank (MFB)
Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány (MNÜA)
Magyar Posta Zrt.
Magyar Turizmus Zrt.
Magyar Villamos Művek (MVM) Zrt.
Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ)
Prodo Voice Kft.
Szerencsejáték Zrt.
állami / önkormányzati vállalat
hirdetés
klientúra
média
PR
protekció
Találatok: [2] Oldalak: 1