Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Személyek:

Szijjártó István highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [15]  Oldalak:   1 2   >  >>

Egymás ellen versenyzett Mészáros öccse, Mészáros veje és Szijjártó Péter apjának egykori cége

Második kisvasút-fejlesztési munkáját húzza be Mészáros Lőrinc öccsének cége, a Híd-Tám Kft.: a királyréti kisvasút után a lillafüredi vonal fejlesztését is a fiatalabb Mészárosra bízták.

Nemcsak a felesége, de az apja is fizethetné Szijjártó Péter jachtozását

Egy év alatt 100 millió forintot fialt a külügyminiszter apjának műszaki tanácsadó cége, amely állami cégeknek is bedolgozik.

Szijjártó Péter apja újabb ingatlanvásárlásban segítette fia családját

Szijjártó Péter felesége egy iskolaelőkészítő óvoda létrehozásában közreműködött, a hirdetés alapján egy 125 millió forint értékű ingatlant vásárolt meg másodmagával. Ebben a külügyminiszter édesapja segítette, noha Szijjártó Péter még mindig 30 millió forinttal tartozik a szüleinek négy évvel ezelőtti házvásárlása miatt.

Szinte mindenki megússza Szijjártóék óriási svindlijét

Kiderült, hogy Magyarország egyik legnagyobb, több mint 7 milliárdos kartellbírságából újabb szereplőnek elég csak az ötödét kifizetnie a tényleges bírságnak. Még a 2004-2007 közti vasútfelújításoknál próbálta átverni az államot a pályázatoknál legtöbb nagy vasútfelújító cég, Szijjártó Péter apjának aktív közreműködésével. Szijjártó apjának szavaival mindenki tudta, hogy "jönnek a nagy pénzek" az EU-tól vasútfelújításra, erre mentek rá szervezetten.

Ismét dolgozni fognak a Budapest-Esztergom-vasútvonalon – most 33,7 milliárdért

Még nincs egy éve annak, hogy átadták a vonalat, újabb munkálatokat kezd rajta egy, a Strabag vasútépítő cégét is magában foglaló konzorcium. A vasútvonal felújítása összesen így 78 milliárd forintba fog kerülni, kilométerenként 1,5 milliárd forintba.

Aranyvonat

Újabb közel 50 milliárd forintot költhetnek az egyszer már átadott Esztergom–Budapest-vasútvonalra. Az összköltség így elérheti a 120 milliárd forintot, ami a műszaki tartalmat figyelembe véve messze a legdrágább hazai vasútfelújítássá teszi. A pénznyelő vonal 2018-ra készülhet el teljesen.

Milliárdokat bukott a külügyes Magyar Nemzeti Kereskedőház, de azért van, aki jól járt

Az MNKH 5,5 milliárd forint állami pénz elköltése után 2,8 milliárd forintnyi üzletet tudott összehozni a magyar cégeknek. Ez legalább 2,7 milliárd forintos bukó.

Ismét dolgozni fognak a Budapest-Esztergom-vasútvonalon – most 33,7 milliárdért

Még nincs egy éve annak, hogy átadták a vonalat, újabb munkálatokat kezd rajta egy, a Strabag vasútépítő cégét is magában foglaló konzorcium. A vasútvonal felújítása összesen így 78 milliárd forintba fog kerülni, kilométerenként 1,5 milliárd forintba.

Így ment a munka Szijjártóéknál

Szijjártó Péter szülei dolgos munkájának köszönhető ajándékra kezdett hivatkozni, amikor a háza finanszírozása körül kérdések merültek fel. Szülei dolgos munkáját azonban kár volt behoznia egy alapvetően átláthatóságról szóló vitába: apja cége 2004-től éveken át részese volt a magyar kartelltörténet egyik legnagyobb bírságához vezető ügyének.

KÁRTÉRÍTÉST AKARNAK, MERT KÉSIK A SZIJJÁRTÓÉK ÁLTAL ELNYERT BERUHÁZÁS

A Jobbik szerint az államnak fizetnie kellene a Budapest és Esztergom között élőknek és közlekedőknek. Az 53 kilométeres szakasz építése már két évvel ezelőtt megkezdődött, és a befejezést idén őszre ígérték, ám 25 kilométeren a munkálatok még mindig javában zajlanak. A 44,5 milliárd forintos megbízást egy olyan konzorcium nyerte el, amelynek akkor még tagja volt Szijjártó Péter külügyminiszter édesapjának vállalkozása is.
Találatok: [15]  Oldalak:   1 2   >  >>