language

Kulcsszavak:

állami/önkormányzati szerződések highlight_off

Intézmények:

Trinity International Communications Kft. highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [21]  Oldalak:   1 2 3   >  >>

1360 milliárdot költött az állam a Rogán-féle kommunikációra 2015 óta

A közbeszerzések közel háromnegyede került Balásy Gyula cégeihez a Nemzeti Kommunikációs Hivatal tenderein.

Két éve csúcson volt, most teljessé vált a NER-csillag bukása

Eladta a két éve még állami milliárdokkal kitömött ügynökségeit Kuna Tibor. A vállalkozó két miniszterrel is jóban volt, most nyomoznak ellene.

Egy pillanat alatt csatornáztak át tízmilliárdokat az új kormánykedvenchez

Néhány éven belül másodszor szabja át a kormány teljesen az ügynökségi piacot, ami egyetlen, a kormányzat által tolt szereplő tarolhat le.

Van egy magyar cég, ahol elvileg még a titkárnő is kétmilliárdot termel

Az Európai Unióban bárhol megirigyelhetik a New Land Media Kft. tavalyi teljesítményét. A kormányzati hirdetéseket és plakátokat gyártó reklámcég papíron az uniós termelékenységi átlag 33-szorosát teljesítette 2017-ben. A brutális termelékenységi adat mutatja, mire képes egy cég, ha igazán jóban van a kormányzattal.

Így szórtak el 5 milliárdot Rogánék kommunikációra

Még 2016 augusztusában írta ki azt a tendert a Rogán Antal vezette Nemzeti Kommunikációs Hivatal, amit 1 forint becsült értékkel hirdettek meg, és időközben 5,045 milliárd forintra kerekedett a most megjelent összegzés szerint.

MEGINT MILLIÁRDOKAT ZSEBELHET BE A FIDESZ KEDVENC KOMMUNIKÁCIÓS CÉGE

Tizenkét tételt nyertek el a tizenhatból a kék óriásplakátos Balásy Gyula cégei, melynek értelmében számos állami intézmény kommunikációját kell elvégezniük. Rogán Antal szomszédjának, valamint Szijjártó Péter adócsalással vádolt barátjának közbeszerzésekből később kizárt vállalkozásait is a listán találjuk, igaz, a szerződéseket még a kizárás hatályba lépése előtt kötötték meg.

Letöltendő börtönt és vagyonelkobzást kér az ügyészség Kuna Tiborra

Kuna Tibor csökkenteni akarta a Young and Partners nevű cégét terhelő adókötelezettséget, ezért megállapodtak, hogy fiktív számlákat vásárol V. Attila első rendű vádlott hálózatától. A bűnszervezetben résztvevő cégek a Kuna által kért összegben és időpontra kiállították a számlákat, Kuna utalt, majd néhány napon belül vissza is kapta a pénzt, miután levontak 9 százalék jutalékot a \"szolgáltatásért\". Kuna aztán ezeket a fiktív számlákat a Young könyvelésében szerepeltette, és arra használta, hogy csökkentse a vállalkozása által fizetendő adó összegét.

Kuna Tibor cégei tavaly 11 milliárd forinttal növelték a forgalmukat

Miközben az államközeli kommunikációs piacon éppen átrendeződnek az erőviszonyok, 2017-ben még nem sok látszik abból, hogy Kuna Tibor cégei visszaszorulnak. A két meghatározó Kuna-cég, a Young and Partners és a Trinity International a forgalmát és a nyereségét is érdemben javította.A Young and Partners Kft. egy év alatt megháromszorozta teljesítményét, hiszen forgalmát 2,4 milliárd forintól, 7,6 milliárd forintra bővítette, adózott eredményét pedig 408 millió forintra, egészen 1,261 milliárdig duzzasztotta. Nominálisan hasonlóképpen, arányaiban kevésbé javított a Trinity International Kft, amely 21,5 milliárd forintos árbevételt (2016: 15,3) és 2,2 (2016: 2) milliárd forintos adózás utáni nyereséget ért el.

Még meg sem szoktuk az új minisztériumot, máris kiszórtak 240 milliót Szijjártó barátjának

240 millió forintos keretszerződést kötött az újsütetű Innovációs és Technológiai Minisztérium Szijjártó Péter barátjának, Kuna Tibornak a cégével az Európai Unió Hivatalos Lapjában megejelent hirdetmény szerint.

BALÁSY VALAMIT NAGYON TUD: AZ ÁLLAM SZINTE MÁR CSAK VELE DOLGOZTAT

A Rogán-minisztérium által vezérelt Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) közzétette a választások előtti 3 hónapban lefolytatott tenderei eredményét. Az NKOH itt különböző állami szerveknek, hivataloknak, állami vállalatoknak folytat le a kommunikációs tendereket úgy, hogy egy korábbi szerződésben már kiválasztott három cégcsoportot, akik aztán minden egyes munkáért külön "versenyeznek". A három klientúrabajnok, Balásy Gyula, Kuna Tibor és Csetényi Csaba közül utóbbi kettő érdekeltségei lemaradtak, az állami kommunikációs feladatokat pedig sorra Balásy cégei, a New Land és a Lounge viszik el. Az állami propagandakampányokért is felelős cégek a december vége és május vége közti időszak összesen 11,4 milliárd forintos különböző munkáinak 84%-át nyerték el.
Találatok: [21]  Oldalak:   1 2 3   >  >>