language

Kulcsszavak:

útépítés highlight_off

Lapok:

VS.hu

Az online portál 2013 november 5-én indult el, eredeti terv szerint középen álló szerkesztőtáborral, mely tartózkodik a markáns véleménynyilvánítástól. 2014 augusztus végéig Kerényi György volt a portál főszerkesztője, ám ő hamarosan lemondott, miután egyre nyilvánvalóbbá vált, hogy a lap valójában Szemerey Tamás érdekeltségébe tartozik, aki Matolcsy György jegybankelnök unokatestvére. A VS ebben az időben támogatásokat kapott a jegybank alapítványaitól, ami megkérdőjelezte a független működést.  2016-ban látta napvilágot azok az adatok, amelyekből egyértelművé vált, hogy ki áll a portál és az azt kiadó New Wave Production Kft. mögött. Ekkor az addigi a portálnál dolgozók közül szinte mindenki felmondott. A lap végül hosszú agónia után 2019. februárjában szűnt meg, miután a New Wave több áttételek keresztül a Közép-európai Sajtó és Média Alapítványhoz (KESMA) sodródott.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [11]  Oldalak:   1 2   >  >>

Ezért nem érdemes összeveszni Orbán Viktorral

Az Orbán–Simicska-háború első fejezete lezárult azzal, hogy az üzletember cégei nemigen jutnak már megrendelésekhez közpénzből, a hozzá közel állókat pedig eltávolították az állami posztokról. Most körvonalazódik a második kör: már meglévő szerződéseket, érdekeltségeket mondanak fel vagy lehetetlenítenek el a döntéshozók, ezzel onnan is kiszorítva Simicskát, ahol elvileg évtizedekre biztos helye volt.

A lottóötösnél is jobban bejön a Duna Aszfalt

A két tulajdonos az ötmilliárdos főnyereménynél is több pénzt zsebelt be az építőipari vállalkozás tavalyi profitjából. Szijj László és Varga Károly fele-fele arányban részesül az állami közbeszerzéseken taroló cég 5,6 milliárdos osztalékából.

A GVH kapott egy fülest az M4-esről

A Gazdasági Versenyhivatal vizsgálni kezdte az M4-es építése közben felmerült kartellgyanút. Egy bejelentés miatt vizsgálódnak. A kormány március végén közölte: az EU kartellgyanút jelzett egy olyan építkezésnél, amelyben a Közgép is részt vett.

SZABÁLYTALAN FEJLESZTÉS UTÁN LETT FEJLESZTÉSI ÁLLAMTITKÁR SZABÓ ZSOLT

42 millió forint uniós pénzt vontak meg még tavasszal a hatvani önkormányzattól egy fejlesztés szabálytalansága miatt. A város polgármestere a fideszes Szabó Zsolt volt, akit egy hónappal később fejlesztési államtitkárrá neveztek ki. Az ügyben jelenleg is folyik a vizsgálat.

Brüsszel erős jelzést küldött, több tízmilliárdot bukhatunk

Egy uniós hatóság, majd annak nyomán a magyar Közbeszerzési Döntőbizottság (KDB) is versenykorlátozó feltételnek minősítette közeli aszfaltkeverő-telephez kötni az útépítési tendereken való indulást. Mindez sokba kerülhet az államnak és az adófizetőknek.

KÁRTÉRÍTÉST AKARNAK, MERT KÉSIK A SZIJJÁRTÓÉK ÁLTAL ELNYERT BERUHÁZÁS

A Jobbik szerint az államnak fizetnie kellene a Budapest és Esztergom között élőknek és közlekedőknek. Az 53 kilométeres szakasz építése már két évvel ezelőtt megkezdődött, és a befejezést idén őszre ígérték, ám 25 kilométeren a munkálatok még mindig javában zajlanak. A 44,5 milliárd forintos megbízást egy olyan konzorcium nyerte el, amelynek akkor még tagja volt Szijjártó Péter külügyminiszter édesapjának vállalkozása is.

ROGÁNÉK ÚJABB 2 MILLIÁRDBÓL ÚJÍTHATJÁK FEL A NÉGYÉVES DÍSZBURKOLATOT

Alig négy évvel a Belváros új főutcája projekt lezárása után ugyanazoknak az utaknak a javítgatására is költhetnek, mint amelyeket akkor felújítottak. Pedig annak idején még azt mondták a kivitelezők, hogy a hazai szabványnál is tartósabb köveket használtak. A belvárosi önkormányzat rágalomként értékelte, hogy négyéves burkolatot újítanának fel, közlésük szerint minden közgyűlési ciklus elején kötnek egy ilyen keretszerződést.
Találatok: [11]  Oldalak:   1 2   >  >>