Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Személyek:

Vaszily Miklós highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [17]  Oldalak:   1 2   >  >>

Az Index új vezérigazgatója a hvg360-nak: „Az Indexre egy nagyon komoly üzletként tekintek”

Miközben Spéder Zoltán kegyvesztetté vált, régi, jól bevált emberei ugyanúgy a tűz közelében maradhattak. Spéder fedezte fel Vaszily Miklóst, de hosszú éveken át neki dolgozott az Index új vezérigazgatója, Starcz Ákos is. Amellett, hogy Spéder egykori lapjának élére kerülhetett, az Indamedia igazgatóságába is beválasztották, amivel pedig egy stratégiailag kiemelkedő jelentőségű NER-cég belső ügyeire kapott rálátást.

Az épp kirúgott főszerkesztő-helyettes passzolhat leginkább az Index új tulajának terveihez

Az átállást levezénylőket is átverve teljes egészében megszerezte a NER az Indexet. Jöhet a jobbkanyar. "Az Indamedia csoport döntött az újság visszavásárlásáról, mivel kizárólag az integráció esetén látja biztosítottnak az Index jelenlegi pénzügyi helyzetének konszolidációját” – szól a közlemény az Index végleges beszántásáról.

Nem véletlenül bízták az Index bedarálását is Mészáros strómanjára

Spéder Zoltán egykori felfedezettjéből lett az Index végnapjait meghatározó árnyalak Vaszily Miklós. A gyors karriert befutó közgazdász az Origótól az MTVA-n át a TV2-ig végigkísérte az elmúlt tíz év médiaátalakításait. Most újabb feladatot osztottak rá a NER-ben: ő próbálja majd felfuttatni Mészáros Lőrinc pénzéből a kormánypárti ütvefúró szerepére kijelölt Pesti TV-t.

Vaszily Miklós új, Mészáros Lőrinc pénzét forgató médiacége lehet a Pesti Tv befektetője

A 444 információi szerint az egészen biztos, hogy nem egymagában a Pesti Srácok kiadója fogja elindítani azt a Pesti Tv-t, amihez a kormányzati médiaholdinghoz (KESMA) tartozó Hír TV-ből igazolták le az Informátor című műsor stábját.

Az Index nagy összeggel tartozik a Nemzeti Együttműködés Rendszerének

A Media1 információi szerint még most is 180 millió forinttal tartozik az Index tulajdonosa, a Magyar Fejlődésért Alapítvány a fele részben Vaszily Miklós, a NER-közeli médiavállalkozó tulajdonában lévő Indamediának. A tartozás még évekkel ezelőtt, azokban az időkben keletkezett, amikor Simicska Lajos, a miniszterelnök volt barátja a Spéder Zoltán kormányközeli vállalkozótól megvásárolt Indexet az alapítványba helyezte. Miután az egyébként eredetileg jóval magasabb tartozásnak a Media1 megtalálta a nyomait, felhívtuk Bodolai Lászlót, az alapítvány kuratóriumi elnökét.

Bevásárolt a TV2 elnöke, Vaszily Miklós az Indamedia társtulajdonosa lett

Az IndaMedia Csoport társtulajdonosa lett Vaszily Miklós, miután megvásárolta a médiacsoport 50%-os tulajdonrészét Oltyán Józseftől - erősítette meg a Portfolio-nak adott interjújában a TV2 Csoport elnöke. Vaszily Miklós stratégiai befektetőként tekint magára és arról is beszélt, hogy bár a következő időszak üzleti teljesítményére a járvány okozta gazdasági helyzet rányomja a bélyegét, azonban ennek stratégiai távlatban nincs igazán súlya. A csoporthoz többszörös áttételen keresztül kapcsolódik az Index.hu hírportál, amely felé az az elvárás, hogy független, minden olvasónak szerethető és a legnagyobb online médiacég legyen. Az új tulajdonos az akvizíciókat és a regionális terjeszkedést sem tartja kizártnak.

Schmidt Máriáék ingatlancége kivárással keresett milliárdokat

Látszólag semleges közleményt jelentetett meg a BIF Nyrt. a Budapesti Értéktőzsdén, pedig alighanem az elmúlt évek legnagyobb üzletét kötötte.A cég főrészvényese a Pió-21 Kft, vagyis Schmidt Mária és családja (azaz a történész, illetve gyermekei, Ungár Anna és Péter), a társaság vezérigazgatója pedig Berecz Kristóf, Schmidt Mária veje. Az igazgatóságban helye van Vaszily Miklósnak is, aki most éppen a TV2 és az IKO Média élén visz magas posztot a NER-es médiavilágban. (....)A BIF a közlemény alapján egy 2017. november 24-i kölcsönszerződés révén 7,58 milliárd forinttal tartozott a Takarékbanknak, majd 2018. november 7-én szerződött az állami MFB-vel (vagyis a Magyar Fejlesztési Bankkal), és kötött egy 20 milliárd forint összegű hitelkeret-szerződést. Nagyon leegyszerűsítve ez elegendő lehetett volna a korábbi hitelek kiváltására és további fejlesztések megfinanszírozására (a cégnek több nagy fővárosi iroda- és lakóingatlanprojektje is van folyamatban). Az MFB finanszírozza tehát mostantól ezt a magántársaságot, de a BIF szempontjából az igazi nagy üzlet nem Is a hitelkeret-szerződés volt, hanem az, hogy a hitelkeret-szerződés megkötése és annak lehívása között kivárt majdnem egy évet.

Tudott-e a TV2 és a Rádió 1 új tulajdonosáról a médiahatóság?

Andy Vajna halála óta folyamatosak a találgatások azzal kapcsolatban, kihez kerülhet a TV2, illetve mindaz a hatalmas vagyon, amelyet a filmügyi biztos, kaszinópápa és médiaoligarcha hátrahagyott, így például a Rádió 1, továbbá – a TV2 és az ATV egyes műsorait gyártó – IKO cég, valamint a Retro Rádió és a Rádió 1 hálózati tagok reklámidejét értékesítő Mediatime Kft. A cégek körüli céghálót Vajna még tavaly ősszel mind átszervezte oly módon, hogy a cégek ezután bekerültek az AV Investmens Kft. nevű cég alá, az AV Investments révén pedig közvetetten a delaware-i adóparadicsomba bejegyzett cég, a Cinergi alá. Mivel a Cinergi olyan területen működik, ahol nem biztosított a cégnyilvántartás nyilvánossága (ezért és kedvező adózása miatt is vonzó hely az adóoptimalizáló és rejtőzködő oligarchák számára), emiatt jelenleg valamennyi említett médiavállalat tulajdonosának kiléte és ezáltal jövőbeni sorsa kérdéses.

Itt a gigantikus fideszes médiabirodalom újabb darabja

Bejegyezték a Kaposvári Törvényszéken a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítványt, amely a 24.hu információi szerint az egységesülő fideszes médiabirodalom egyik kulcsintézménye lesz, noha a teljes konstrukció még mindig nem ismert. A civil szervezet kuratóriumában hárman kaptak helyet. Az elnök Dr. Varga István jogász, akit augusztus 20-án a Magyar Éredmrend Tisztikeresztjével tüntettek ki.
Találatok: [17]  Oldalak:   1 2   >  >>