language

Kulcsszavak:

vendéglátás highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [11]  Oldalak:   1 2   >  >>

Így működik egy kamara, amely nem akar a kormány által kicsinált orvosi kamara sorsára jutni

Boldog összefonódásban dolgoznak az Orbán-rendszer udvari kamarái és a rendszer csókosai. Kormányközeli cégekkel üzletelnek, és a kormány kritikája helyett legfeljebb az ellenzéki szereplőket támadják.

Évi 3 milliárdból készül az ország bormarketing-stratégiája

A kormány szerint ma már nem igaz, hogy a jó bornak nem kell cégér.

Meglepően magabiztos Tiborcz: Michelin-minősítésre pályázik legújabb éttermével

Csodálatos helyszínen nyílt meg a héten két étterem is, dacolva a világjárvány tombolásával: az egyik a kormányfő vejének kastélyában, a másik a kormányfő tudós tanácsadóinak palotájában.

A Fidesz 56 milliós frakcióülése után a Mol-vezér szállodájában csöröghet a kassza

Míg az ellenzéki oldalon pénzszűke korlátozza a lehetőségeket, a kormánypártnál hatalmas méreteket öltött a pénzszórás, a Fidesz kihelyezett júniusi frakcióülése minden korábbinál sokkal többe került. Hamarosan jön a következő, amelyet várhatóan Esztergomban, a Mol elnök-vezérigazgatója, Hernádi Zsolt egyik szállodájában tartanak majd meg.

Szakmai befektető érkezett az állami milliárdokat kapó alapítvány cégéhez

A vendéglátóiparban jártas üzletember társult be a konzervatív tudósokat tömörítő Batthyány Lajos Alapítvány (BLA) által néhány hónapja indított Hatvany Kávéház és Szalon Kft.-be.

Tízmilliókért méri a hangulatunkat a Fidesz

Ügyvédekre, kommunikációra, rendezvényekre és internetes hangulatmérésre költött legtöbbet a Fidesz parlamenti képviselőcsoportja – derült ki az Országgyűlés Hivatalától kikért frakciószerződésekből. A frakció maga nem él olyan nagy lábon, mint a KDNP-é, de az ő szerződéseik között is találtunk érdekességeket.

Új szereplő tűnt fel az állami reklámkampányokban - egy vendéglős is nyer vele

A Magyar Turisztikai Ügynökség tavaly alapított cége egy tízmilliárdos és egy hatmilliárdos keretmegállapodást kötött turisztikai kampányok lebonyolítására. A hatmilliárdos munkát egy új szereplő, a Mediator Group Reklámügynökség Kft. nyerte el, amelynek novemberben lett új résztulajdonosa egy vendéglátós szakember személyében.

Mészároséknak nagyon bejött a Nagyon Balaton program

Lassan alig találni olyan borhetet, fesztivált, zenei rendezvényt a Balaton körül, ahol támogatóként vagy koprodukciós partnerként ne jelenne meg a Nagyon Balaton logója.

Szereposztó díván múlik

A kormány és a Magyar Turisztikai Ügynökség is különös figyelmet szentel a Balatonnak. Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója szerint 2019-ben még több strandfelújítással lehet számolni, még több borászatnak és más fejlesztésnek jut állami támogatás. Már csak a turistaáradatot kell a megfelelő helyekre becsatornázni. Ebben pedig lehengerlő profizmussal jeleskedik a kormányfő lányának baráti köréhez tartozó csapat, amely az idén éppen Orbán Ráhel férjének üzlettársaihoz és Mészáros Lőrinchez irányította át az egyik legfontosabb balatoni rendezvény, a B My Lake profitját.

Megbízható kezekbe került az országimázs kommunikációja

Megalakult a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) kommunikációs ügynöksége, holott két évvel ezelőtt éppen azért hozták létre az MTÜ-t, hogy minden feladat, különösképpen pedig a kommunikáció egy kézben legyen.
Találatok: [11]  Oldalak:   1 2   >  >>