Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Intézmények:

Volán Egyesülés highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [4]  Oldalak:   1

11 milliárdos informatikai közbeszerzést nyert a Mészáros-Jászai-féle 4iG

A 4iG vezette konzorciuma lett a befutó a MÁV-hoz és a Volánhoz kapcsolódó közbeszerzésen, amelyen a két közösségi közlekedési vállalat e-jegy rendszerének kiépítésére kerestek vállalkozót – jelentette be a 4iG a tőzsde honlapján. A Jászai Gellért és Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó cég közösen indult a közbeszerzésen azzal a T-Systemsszel, amelyet nemrég felvásárolt.

11 milliárdos melót nyert meg Jászai Gellért 4iG-je és a T-Systems

Feladatuk a MÁV és a Volán társaságok e-jegy rendszerének kiépítése. A közlekedés informatikai rendszer (melynek része az elektronikus jegyértékesítés, az integrált menetrendi rendszer és az elektronikus ügyfélszolgálat is) várhatóan 2020 végére épül ki, és nettó 11,15 milliárd forintból valósul meg. A Mészáros-közeli 4iG az új magyar sikercég. Ezeknek tapsolhattak az elmúlt hetekben: 1,9 milliárdos munka a Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatalnak 19 milliárdos munka a BKV-nak 2,7 milliárdos munka az MVM-csoporthoz tartozó MVMI Informatikai Zrt.-nek

Mészáros jó időérzékkel vett céget: behúzott egy hatalmas fővárosi tendert is

A Fővárosi Önkormányzat cégei, illetve vidéki víziközmű-társaságok idén nyáron közös közbeszerzési eljárásban kértek ajánlatot járműflottáik biztosítására. Az alkusz egy olyan cég volt, amely rakétaként lőtt ki az utóbbi években, egyre-másra nyeri el az állami megbízásokat. A Hungarikum Biztosítás Alkusz Kft. vezetője eddig is kiváló kormányzati és önkormányzati kapcsolatokkal bírt, ám áprilistól még erősebb hátszéllel rendelkezik: a cégben feltűnt Mészáros Lőrinc és felesége.

Méregdrága lesz a metrópótló buszok kiszervezése

Egy, a birtokunkba került belső elemzés szerint a metrópótlás kiszervezése egy lehetséges forgatókönyv szerint éves szinten nagyságrendileg 2 milliárd forinttal, tízéves távlatban 23 milliárddal forinttal lenne drágább, mintha a BKV új buszokat kapna a metrópótlásra. Tarlós István információink szerint ezt a tanulmányt lobogtatva ment el Orbán Viktorhoz, és erre hivatkozva kéri a többletköltségek megtérítését, ha a kormány nyomására mégis le kell mondania az olcsó Solaris buszok megvásárlásáról, és ki kell adnia külső szolgáltatónak a metrópótlást a 3-as metró felújításának idejére. A kormánynak annyira fontos a kiszervezés, hogy a főpolgármesternek megüzenték: megadják a garanciát a teljes többletköltségre.
Találatok: [4]  Oldalak:   1