Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Intézmények:

XXI. Század Média Kft. highlight_off
Találatok: [11]  Oldalak:   1 2   >  >>

Most is megszűnik egy lap, és a háttérben felsejlik a propagandamédia

Ma jelent meg utoljára önálló lapként a Vasárnapi Hírek. Jövő héttől már csak a Népszava mellékleteként, nyolc oldalon lesz olvasható. A lépés időzítése a tulajdonos cég mögött álló Puch László miatt különösen érdekes.

A paksi atomerőmű reklámozására 2,2 milliárd forintot költöttek az elmúlt két évben

2016-ban a reklámköltések közel 60 százaléka, 2017-ben már a 87 százaléka került kormányközeli médiacégekhez. De tavaly már kapott pénzt az MVM leányvállalatától a Népszava kiadója és az ATV is.

Milliárdokat takarítanak be az új fideszes médiabirodalom tulajdonosai

Eredményes évet zártak a fideszes sajtótermékek kiadói és tulajdonosai a 2017-es évek beszámolói alapján. A 2015-ös Simicska-konfliktus után nagy építkezés kezdődött a jobboldalon, annak érdekében, hogy új pillérei legyenek a kormánybarát nyilvánosságnak az elbukott Nemzet-portfólió helyett. A munka, amihez a magyar állam több tízmilliárd forinttal járult hozzá, két éven keresztül zajlott. Az új médiarendszerváltás befejezettnek mondható: a Magyar Nemzet és a Metropol megszűnt, a Class FM és a Lánchíd Rádió elhallgatott, a Hír TV milliárdos veszteségeket termel és leépít, a Heti Válasz pedig vevőt keres, a kormánypárti médiába megállás nélkül ömlenek az állami milliárdok.

A szabad sajtónak ára van. A fideszesnek is. És azt is ön fizeti

Adómilliárdokat töm az állam olyan magánkézben lévő médiumok zsebébe, melyek minden erejükkel megpróbálják alátámasztani a kormánypárt üzeneteit.

Lesz állami reklám a Népszavában? – ígéretet már kaptak

A klasszikus 70-30-as békeidők mutyijai kísértenek a Népszava-üzlet sztorijában. Minden jel arra mutat, a legmagasabb fideszes berkekben is áldásukat, sőt, híreink szerint az állam hirdetéseit is adják arra, hogy a szoci Puch László tulajdonolja a balos kiadót, az egykori Geomédiát. Gál J. Zoltán veszi a kalapját.

Tombor András felé vezetnek a Népszava-eladás szálai, borulhat az üzlet

Magyar származású svájci VIP-bankár került be a Népszava-vevő liechtensteini cég igazgatóságába. Bárdoly-Küzmös Ferdinánd mások mellett a volt emirátusi magyar konzullal bulizott Dubajban. Még érdekesebb lehet azonban, hogy a „liechtensteiniekkel” kapcsolatban áll egy olyan ügyvéd, akit idehaza a mostanában Habony Árpád hitelezőjeként emlegetett Tombor Andráshoz szokás kötni.

Tombor András felé vezetnek a Népszava-eladás szálai, borulhat az üzlet

Magyar származású svájci VIP-bankár került be a Népszava-vevő liechtensteini cég igazgatóságába. Bárdoly-Küzmös Ferdinánd mások mellett a volt emirátusi magyar konzullal bulizott Dubajban. Még érdekesebb lehet azonban, hogy a „liechtensteiniekkel” kapcsolatban áll egy olyan ügyvéd, akit idehaza a mostanában Habony Árpád hitelezőjeként emlegetett Tombor Andráshoz szokás kötni.

Továbbra sem jegyezték be Liechtensteinben a Népszava állítólagos vevőjét

Továbbra sem jegyezték be a liechtensteini cégbíróságon a XXI Century Invest nevű céget, sőt egyelőre kérelem sem érkezett ilyen nevű társaság regisztrálására. Erről a cégről harangozták be nemrég, hogy a Népszava-Vasárnapi Hírek-Szabad Föld laptrió tulajdonosa lesz, s erős bástyát épít a szocialista média romjain. A halogatás összefügghet a Class FM körüli bonyodalmakkal.

Továbbra sem jegyezték be Liechtensteinben a Népszava állítólagos vevőjét

Továbbra sem jegyezték be a liechtensteini cégbíróságon a XXI Century Invest nevű céget, sőt egyelőre kérelem sem érkezett ilyen nevű társaság regisztrálására. Erről a cégről harangozták be nemrég, hogy a Népszava-Vasárnapi Hírek-Szabad Föld laptrió tulajdonosa lesz, s erős bástyát épít a szocialista média romjain. A halogatás összefügghet a Class FM körüli bonyodalmakkal.

Orbán-stróman vagy a balos média megmentője a Népszava svájci vevője?

A Jókai térre, a volt MSZP-székházba költözik információink szerint a Népszava, a Vasárnapi Hírek és a Szabad Föld, miután az újságokat a napokban veszi át a svájci Marquard-csoporthoz közeli liechtensteini cég. A Magyar Hírlap egykori tulajdonosáról sokan találgatják, vajon ő is Orbán Viktor érdekei szerint cselekszik-e, mint a Népszabadságot bedöntő osztrák Heinrich Pecina. Aki azt reméli, hogy talán mégsem, azzal is érvelhet, hogy 2014 óta a Marquard üzlettársa – idéntől közvetve a Class FM-ben is – Michael J. McNutt, aki kegyvesztett orosz ex-oligarcha ügyvédje egy londoni perben.
Találatok: [11]  Oldalak:   1 2   >  >>