language

Kulcsszavak:

hirdetés highlight_off

Személyek:

Yvonne Dederick highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [11]  Oldalak:   1 2   >  >>

Ezekkel a módszerekkel gyűrték maguk alá Orbánék szinte a teljes magyar médiaipart

Összeszedtünk néhány olyan kormányzati intézkedést, amelyek következtében Magyarországon ma egyre kevesebb a független médiaműhely, és ami miatt ma jóval nehezebb az újságírók munkavégzése, mint egy nyugati demokráciában, vagy mint a rendszerváltás óta bármikor.

Lokál-patrióták

Vagy tizenöt-, vagy húszmilliárd forintba kerülhetett Andy Vajnának a TV2-csoport megszerzése. A Nemzeti Kommunikációs Hivatal életrehívása miatt kellett duplájára emelni a csatorna hirdetési listaárait. A cégvezetésben még kuszák az erőviszonyok, de a Tények műsor Habony Árpád felségterületének látszik.

Mr. Funk

Több új céget is bejegyzett az elmúlt hetekben Andy Vajna, aki az ingatlanbiznisz mellett a fánküzletbe is belevághat. A TV2 is valószínűleg a filmügyi biztos tulajdonlása mellett működhet tovább, de hosszú évekig pereskedhet még a csatornáért. A tranzakció zárása ráadásul így is elhúzódott, emiatt több tervezett üzletet elcsaklizott Vajnáék elől a nagy konkurens RTL.

Visszaüt a TV2-ügy?

Simicskáék a cégbíróságban még bízhatnak, de versenyhivatali engedélyük a hónap végéig szinte biztosan nem lesz. Az egykori Fidesz-pénztárnok hosszabb távon bukhat is a dologgal, megvan ugyanis a recept, hogyan lehet kijátszani opciós szerződéseit, amelyekből valószínűleg akad még néhány.

Vajna egyetlen szivarra a TV2-től

hogy nyár közepén írtuk, Andy Vajna filmipari kormánybiztos régi szívügye megszerezni a TV2-t. Az érzelmi mellett van más szempont is: Orbán Viktor politikailag megbízható kézben akarja tudni a csatornát, és helyet kell csinálni a 25 milliárdnyi állami reklám elköltéséhez. Simicska Lajos és Simon Zsolt elköszönhet, helyettük a volt RTL-es Dirk Gerkens és Rákosi Tamás lehet meghatározó a tévénél.

Hogyan működött Orbán és Simicska médiabirodalma?

A Kreatív több mint nyolcvanezer közbeszerzési és reklámozási adat elemzése után kiszámolta, leírta és lerajzolta, hogyan épült fel és működött az előző Orbán-kormány alatt Simicska Lajos médiabirodalma.

Gyanúsan sok fideszes engedmény a TV2-nek

Maga a reklámadó lehet a bizonyíték arra, hogy a TV2 februárban valóban kormányközeli érdekkörök kezébe került - legalábbis iparági szakértők szerint, akik lapunknak egységesen levonták ezt a következtetést.

Nyergest látja a TV2 megvétele mögött az MSZP és az Együtt

Közvetett jelekből arra következtet az MSZP és az Együtt, hogy a TV2 megvásárlása mögött Nyerges Zsolt, a médiában is érdekelt jobboldali nagyvállalkozó áll, ezért a versenyhivatalhoz fordultak a tranzakció kivizsgálása érdekében. A TV2 visszautasítja a vádakat.

Helyreigazítás a TV2 közleménye alapján

„2014. január 14. napján az „Egyenes beszéd” c. műsorban „Fidesz biznisz?” címmel közreadott műsorunkban valótlanul állítottuk azt, miszerint a TV2 eladása nem volt átlátható, a TV2-t megvásárló Simon Zsolt és Yvonne Dederick nem hozta nyilvánosságra, hogy milyen módon vásárolták meg a TV2 részvényeit.
Találatok: [11]  Oldalak:   1 2   >  >>