Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Helyek:

Európa highlight_off

Lapok:

Figyelő highlight_off

Figyelő

Magyar gazdasági, gazdaságpolitikai hetilap. A Kossuth Kiadó gondozásában Gazdasági Figyelő néven jelent meg az első lapszám 1958. március 7-én. A Kádár-korszakban a Magyar Szocialista Munkáspárt (MSZMP) Központi Bizottságának (KB) szócsöve volt. 1990-ben privatizálták a lapot; a kiadó Figyelő Rt.-t a francia Eurexpansion, majd tőle 1992-ben a holland VNU kiadó vette meg. 1999-ben a Figyelő Rt. beolvadt a VNU Budapest Lapkiadó Rt.-be, amit a VNU 2002-ben eladott a finn SanomaWSOY médiacsoportnak, így a VNU Budapest Lapkiadó Rt. neve Sanoma Budapest Zrt. lett. 2001-ben indult el az internetes változata a FigyelőNet, ami később Fn.hu néven működött. A kiadó úgy döntött, szétválasztja a nyomtatott hetilapot és az internetes szerkesztőséget, majd a nyomtatott lapot eladja, de az Fn.hu-t megtartja (2011-től az Fn.hu-t más internetes termékeivel egyesítette, Fn24 néven a Hír24.hu domainnév alá vonta, majd a Hír24.hu-ból 2015-ben 24.hu lett). A Figyelő hetilapot 2011 áprilisában a Sanomától az Interpress Magazint is kiadó Word Communications Kft. vásárolta meg, amely később Mediacity Magyarország Kft.-re változtatta a nevét. 2015. szeptember 28-án a lapot kiadó MediaCity egy kifizetetlen tartozás miatt felszámolási eljárás alá került. 2016. decemberében megvette a lapot az Investender Kft. üzletviteli tanácsadó cég, amely aztán hamarosan továbbadta 240 millió forintért a Fidesz-közeli Schmidt Mária érdekeltségében álló K4A Kft.-nek. Szerkesztőbizottságot állítottak fel, melynek elnöke Lánczi Tamás, tagjai L. Simon László és Tallai Gábor. 2017. február 1-jén Lambert Gábor, a lap addigi főszerkesztője lemondott és távozott a laptól. Lánczi Tamás lett az új főszerkesztő aki elmondta, hogy a munkatársak több mint fele kicserélődött. Főszerkesztősége idején a Figyelő az ellenzékiek, kutatók és civilek listázásával került reflektorfénybe. A tulajdonosváltás után tovább csökkent a lap értékesítése. Lánczi 2019. márciusában távozott posztjáról, ekkora a lap már a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (Kesma) része lett.

Találatok: [63]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7   >  >>

Zágrábnak 30 millió dollárba került a Mol-INA-ügy

Horvátországnak több mint 30 millió dollárjába (9 milliárd forint) került a döntőbírósági eljárás Mol-INA-ügyben - közölte Vecernji List című horvát napilap szombaton a Global Arbitration Review cikkére hivatkozva, amelyet több kormányhoz közeli horvát forrás is megerősített számára.

De miért éppen Zug?

Rogán Antal volt belvárosi polgármester akkori hű fegyverhordozója, az elmúlt hetekben egy csapásra közismertté vált Kertész Balázs legutóbb azzal került a hírekbe, hogy svájci, azon belül is zugi lakcíme, illetve ingatlanja van. Nincs vele egyedül, rengeteg nemzetközi sztár és több tízezer internacionális cégcsoport is itt talált otthonra. De miért ennyire népszerű ez a kis svájci kanton, illetve városka?

Putyin és a családi körök

Az amerikai Forbes magazin orosz nyelvű kiadása a napokban tette közzé az elmúlt esztendő ottani állami szerződéseinek 10 legnagyobb nyertesét. A lap szerint ők a „kormányzati kijárók királyai”. A lista negyedik helyén egy pár éve még ismeretlen fiatalember, Kirill Samalov neve szerepel. Talán nem véletlenül. A mindössze 33 éves üzletember feltehetően Putyin elnök egyik lányának a férje, de ezt senki sem tudja bizonyítani.
Találatok: [63]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7   >  >>