Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Lapok:

Intézmények:

Fidesz highlight_off

Origo

Az Origo.hu Magyarország egyik leglátogatottabb internetes portálja. 1998-ban indult egy olyan portálként, ami a szerkesztett tartalom mellett egyéb szolgáltatásokat is nyújt. 1999-ben megvásárolták a freemail levelező programot. A portál főszerkesztője 2000-ig Nádori Péter volt, akit ezután Weyer Balázs váltott. 2006-ban megvásárolták az iWiWet. 2010-ben az Indexnél dolgozó Vaszily Miklós lett a lapot kiadó Origo Zrt. vezérigazgatója. 2011. szeptember 29-én távozott Weyer Balázs és Nádori Péter, az új főszerkesztő a volt indexes Gazda Albert lett. 2013 novemberétől Sáling Gergő volt az Origo főszerkesztője. 2014. júniusában (egyesek szerint politikai nyomásra) Sálingnak felmondtak és Pálmai L. Ákos lett a főszerkesztő (l. Origo-ügy).


2015-ben a Magyar Telekom meghirdette eladásra az Origót, miután a német Deutsche Telekom Európában csökkentette a médiaérdekeltségégeit. Végül a Száraz István vezette, VS.hu-t birtokló New Wave Mediához került az újság. A New Wave a cseh Bawaco médiabefektőjé, amely Szemerey Tamáshoz, Matolcsy György jegybankelnök unokatestvérének érdekeltségéhez tartozik. Pálmai L. Ákost György Bence követte főszerkesztőként, a portál pedig erősen kormánypárti hangvételűvé vált. 2017 elején több munkatárs is távozott az Origótól, voltak akiket kirúgtak, voltak akik szolidaritásból mondtak fel. 2017 áprilisában az Origo Media nevet változtatott New Wave Media Group Zrt.-re. 2017. június 28-án az Origo Matolcsy Ádámhoz, Matolcsy György fiához került, miután a New Wave Media Group Zrt.-t megvette a Magyar Stratégia Zrt. 2017 októberében Matolcsy Ádám bekerült a New Wave Media Group Zrt. vezetői közé is. 2017. december 31-i hatállyal az Origót működtető New Wave Media Group Zrt. a VS.hu-t ködtető New Wave Production Kft.-vel együtt beolvadt eddigi anyavállalatába, a 2014-es alapítású New Wave Media Kommunikációs és Szolgáltató Kft.-be. 2017-ben György Bence távozott mint főszerkesztő, utódja Gábor László. 2018. decemberében az Origo (NWM Kft.) is beolvadt a kormánypárti médiakonglomerátumba, a cég tulajdonosa a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány lett.

Találatok: [274]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>

Hadüzenetet jelenthetett Vida Ildikó beismerése

Vida Ildikó Magyar Nemzetnek adott interjúra nagyon erős üzenet is lehet a Fidesz vezetésének, hogy a Simicska Lajos tulajdonához tartozó médiacsoport nagyon komoly károkat is tud okozni a kormánypártoknak. Az önkormányzati választások előtt úgy tűnt, hogy a felek közötti harcias viszony véget ért, de a NAV elnökének beismerése újabb fejezetet nyithat a küzdelemben.

Retteghet az újabb nevektől a kormány

Vida Ildikó csak az első dominó. Elemzők a NAV elnökének távozására számítanak, de nehéz megjósolni, hogy milyen irányt vesz a botrány, mert ez attól függ, mi van még az amerikaiak kezében. A már most is magyarázkodásra kényszerülő kabinet pedig retteghet az újabb nevektől. Az is lehet, hogy Simicska Lajos üzent így a Fidesznek.

Transparency: 3,6 milliárd forinttal nem tudnak elszámolni a kispártok

Több mint négymilliárdot kaptak az államtól a kispártok az áprilisi választás során, de 3,6 milliárd forinttal nem tudnak elszámolni – írja közleményében a Transparency International Magyarország. A parlamentbe jutott pártok pedig a számításaik alapján összesen több mint 3,5 milliárd forinttal költöttek többet a megengedettnél.

Nyomoznak a debreceni vezetők floridai útja miatt

Tavaly novemberben több debreceni városvezető vett részt egy floridai konferencián, de a Facebookra feltöltött képeik szerint valójában nyaraltak. Az a kérdés, kinek a pénzén.

Szabályosan szavazott meg önkormányzati lakást a családjának

Az Együtt-PM szerint Menczer Erzsébet saját fiának szavazott meg egy önkormányzati lakást, anélkül, hogy jelezte volna a családi köteléket, de az ügyészség elutasította feljelentésüket.

Még a plakátokra sem lett volna elég a Fidesznek a törvényes kampánypénz

Az LMP kivételével az összes parlamenti párt többet költött az idei kampányra, mint amit a törvény megengedett volna - derült ki a Transparency International Magyarország, a K-Monitor és az Átlátszó.hu közös kutatásának végleges eredményeiből, amelyet hétfő este, a "Magyarországon a kampánykorrupció jobban teljesít" című kerekasztal-beszélgetés keretében ismertettek.
Találatok: [274]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>