Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Lapok:

168 óra highlight_off

Kulcsszavak:

informatika highlight_off

168 óra

1989-ben alapították, kezdetben a Magyar Rádió azonos nevű, heti rendszerességgel jelentkező műsorainak átiratait közölte. Csütörtökönként jelenik meg, baloldali, liberális irányvonalat képvisel, alapító főszerkesztője Mester Ákos volt, aki a Magyar Rádió műsorait szerkesztette. A lap kiadója a Neuman Péter által vezetett Telegráf Kft., melynek 2015-ben az összetett tulajdonosi hátterű Brit Média Befektetési Kft. vált a többségi tulajdonossá, mely cégnek tulajdonjoga van a Klubrádióban is. 2016-ban a felvetődtek a hírek, miszerint a tulajdonosi átfedés miatt közös online szerekesztőséget hoznak létre a rádióval. Ugyanez év április 1-én új főszerkesztőt neveztek ki, Tóth Ákos személyében. A 2000-es évek elején produkált 35 ezres pédányszám eladáshoz képest napjainkra nagymértékben visszaesett az értékesített lapok száma, átlagosan valamivel több, mint 10 ezer darabot adnak el belőle.

Találatok: [5]  Oldalak:   1

Nem tudni, kihez jutott másfél milliárd közpénz

Titkolózik az alkotmányozással kapcsolatos és a szociális konzultációra gyártott kérdőívek kapcsán a KEK KH. A Fidesz-kormány által elrendelt 600- illetve 800 milliós költségű kérdőívezéshez a törvény szerint közbeszerzést kellett kiírnia a hivatalnak, de erről nem adtak információt.
Találatok: [5]  Oldalak:   1