Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Helyek:

Baranya megye highlight_off

Lapok:

168 óra highlight_off

168 óra

1989-ben alapították, kezdetben a Magyar Rádió azonos nevű, heti rendszerességgel jelentkező műsorainak átiratait közölte. Csütörtökönként jelenik meg, baloldali, liberális irányvonalat képvisel, alapító főszerkesztője Mester Ákos volt, aki a Magyar Rádió műsorait szerkesztette. A lap kiadója a Neuman Péter által vezetett Telegráf Kft., melynek 2015-ben az összetett tulajdonosi hátterű Brit Média Befektetési Kft. vált a többségi tulajdonossá, mely cégnek tulajdonjoga van a Klubrádióban is. 2016-ban a felvetődtek a hírek, miszerint a tulajdonosi átfedés miatt közös online szerekesztőséget hoznak létre a rádióval. Ugyanez év április 1-én új főszerkesztőt neveztek ki, Tóth Ákos személyében. A 2000-es évek elején produkált 35 ezres pédányszám eladáshoz képest napjainkra nagymértékben visszaesett az értékesített lapok száma, átlagosan valamivel több, mint 10 ezer darabot adnak el belőle.

Találatok: [4]  Oldalak:   1

Felfüggesztett fogházra ítélték a fideszes polgármestert, aki Horvátországban nyaralt az önkormányzat pénzén

Hűtlen kezelés miatt egy év - két évre felfüggesztett - fogházbüntetésre ítélte nem jogerősen a Siklósi Járásbíróság a dél-baranyai Gilvánfa Fidesz-KDNP-s polgármesterét.

Sikerült a csodálatos Rogán-terv: kitették helyükről a Soros György által támogatott civileket Pécsen

Még meg sem szavazta a város képviselő-testülete a tiltakozó nyilatkozatot, az Emberség Erejével Alapítványnak helyet adó közösségi központ tulajdonosa elállt az együttműködéstől.

Több százmillió forint EU-s támogatással csalhattak Tamásiban, két nyomozás is indult lapunk cikke után

Már két nyomozást is elindítottak, több feljelentés pedig folyamatban van cikkünk nyomán az EU-s pénzek felhasználása ügyében.
Találatok: [4]  Oldalak:   1