Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Lapok:

Kulcsszavak:

média highlight_off

444

Az online lapot 2013. április 29-én alapította Uj Péter, az index.hu egykori főszerkesztője több volt munkatársával együtt. Uj jelenleg is a portál főszerkesztője.  A 444 tulajdonosa és kiadója a Magyar Jeti Zrt., amelynek Kardos Gábor a vezérigazgatója, operatív vezetője Fenyő Balázs István. A 444 liberális, erőteljesen kormánykritikus internetes portálként definiálja önmagát, sokszor humoros és önirónikus tartalmakkal. 2014-ben az Open Society Foundation-től 10 millió forintos támogatást nyertek el, amiből 14! nevű választásfigyelő mobilos alkalmazást fejlesztették. 2017 óta adományokkal is lehet munkájukat segíteni. 

Találatok: [109]  Oldalak:   <<  <  2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Szijjártó Péter barátja duplán nyert a Szerencsejáték Zrt. 2,8 milliárdos tenderén

A Young & Partners és a Trinity International Communications ügynökségek konzorciuma nyerte a Szerencsejáték Zrt. által még júniusban, az év második felére kiírt kreatívtervezési és médiavásárlási tenderét – írja a Kreatív. Mindkét cég Kuna Tibor tulajdonában van. Kunáról a 444.hu-nak adott interjújában maga Szijjártó Péter külügyminiszter ismerte el, hogy barátjának tekinti.

Az online hírpiac és a TV2 Habonyék célpontja

Simicska Lajos és Orbán Viktor konfliktusára ráment a kormányhű sajtó nagy része. A Fidesz környékén most két párhuzamos médiakör kiépítésével próbálkoznak. Habony Árpád főtanácsadó és üzlettársa, Győri Tibor egy hírportál felállításán dolgozik, de a projekt nehezen alakul. Mindeközben Andy Vajna a TV2-re pályázik.

Komoly bajok voltak az áprilisi választás tisztaságával

Pénteken elkészült az EBESZ részletes jelentése az április 6-i magyar választásokról. A szervezetnek van egy kifejezetten választásokat ellenőrző része, ez a magyar állam meghívására választási ellenőröket küldött tavasszal Magyarországra.
Találatok: [109]  Oldalak:   <<  <  2 3 4 5 6 7 8 9 10 11