Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Lapok:

Intézmények:

Magyar Nemzeti Vagyonkezelő (MNV) Zrt. highlight_off

Kapcsolódó szervezet:

Origo

Az Origo.hu Magyarország egyik leglátogatottabb internetes portálja. 1998-ban indult egy olyan portálként, ami a szerkesztett tartalom mellett egyéb szolgáltatásokat is nyújt. 1999-ben megvásárolták a freemail levelező programot. A portál főszerkesztője 2000-ig Nádori Péter volt, akit ezután Weyer Balázs váltott. 2006-ban megvásárolták az iWiWet. 2010-ben az Indexnél dolgozó Vaszily Miklós lett a lapot kiadó Origo Zrt. vezérigazgatója. 2011. szeptember 29-én távozott Weyer Balázs és Nádori Péter, az új főszerkesztő a volt indexes Gazda Albert lett. 2013 novemberétől Sáling Gergő volt az Origo főszerkesztője. 2014. júniusában (egyesek szerint politikai nyomásra) Sálingnak felmondtak és Pálmai L. Ákos lett a főszerkesztő (l. Origo-ügy).


2015-ben a Magyar Telekom meghirdette eladásra az Origót, miután a német Deutsche Telekom Európában csökkentette a médiaérdekeltségégeit. Végül a Száraz István vezette, VS.hu-t birtokló New Wave Mediához került az újság. A New Wave a cseh Bawaco médiabefektőjé, amely Szemerey Tamáshoz, Matolcsy György jegybankelnök unokatestvérének érdekeltségéhez tartozik. Pálmai L. Ákost György Bence követte főszerkesztőként, a portál pedig erősen kormánypárti hangvételűvé vált. 2017 elején több munkatárs is távozott az Origótól, voltak akiket kirúgtak, voltak akik szolidaritásból mondtak fel. 2017 áprilisában az Origo Media nevet változtatott New Wave Media Group Zrt.-re. 2017. június 28-án az Origo Matolcsy Ádámhoz, Matolcsy György fiához került, miután a New Wave Media Group Zrt.-t megvette a Magyar Stratégia Zrt. 2017 októberében Matolcsy Ádám bekerült a New Wave Media Group Zrt. vezetői közé is. 2017. december 31-i hatállyal az Origót működtető New Wave Media Group Zrt. a VS.hu-t ködtető New Wave Production Kft.-vel együtt beolvadt eddigi anyavállalatába, a 2014-es alapítású New Wave Media Kommunikációs és Szolgáltató Kft.-be. 2017-ben György Bence távozott mint főszerkesztő, utódja Gábor László. 2018. decemberében az Origo (NWM Kft.) is beolvadt a kormánypárti médiakonglomerátumba, a cég tulajdonosa a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány lett.

Találatok: [99]  Oldalak:   <<  <  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

3,5 milliárdos lyuk tátong a Külügy memóriájában

"Hülyének tartottak minket" - állította az [origo]-nak a moszkvai Magyar Kereskedelmi Képviselet eladásáról egy korábban Moszkvában dolgozó, az ügyletet jól ismerő üzletember.

"Valóban ez lenne a magyarok érdeke?" - interjú Joav Blummal

Senkit nem fog már érdekelni a sukorói telek története, ha tényleg megépül a Velencei-tó partjára tervezett óriáskaszinó - állítja Joav Blum izraeli-magyar vállalkozó, a beruházást tervező befektetők képviselője.

Évi 2,4 milliárd indok nélkül

Az Állami Számvevőszék Magyar Nemzeti Vagyonkezelőről szóló jelentésében súlyos megállapításokat tesz a MÁV és a Magyar Posta bérleti ügyleteiről. Az ÁSZ szerint a két állami vállalat úgy költ évi összesen 2,4 milliárdot irodaház bérlésére, hogy azt semmilyen racionális indok nem támasztja alá.

Blumnál csak az állam volt gavallérabb

Jóval magasabb összegre becsülte az állam azt a három Pest megyei, korábban Joav Blum tulajdonában lévő telket, mint amennyit azok valójában érnek. Az ÁSZ szerint 7,5-szer drágábban vásárolt az állam, mint amennyit a telkek értek.

Gyanús az ügyészségnek a sukorói kaszinóváros

Nyomozást rendelt el az ügyészség a Velencei-tó partján tervezett kaszinóváros miatt, mert a vádhatóság szerint a befektetők feltünően aránytalan cserével jutottak hozzá a 70 hektáros sukorói telekhez.
Találatok: [99]  Oldalak:   <<  <  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10