Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Helyek:

Bp. VII. kerület highlight_off

Személyek:

Váradi Éva highlight_off

Lapok:

Origo

Az Origo.hu Magyarország egyik leglátogatottabb internetes portálja. 1998-ban indult egy olyan portálként, ami a szerkesztett tartalom mellett egyéb szolgáltatásokat is nyújt. 1999-ben megvásárolták a freemail levelező programot. A portál főszerkesztője 2000-ig Nádori Péter volt, akit ezután Weyer Balázs váltott. 2006-ban megvásárolták az iWiWet. 2010-ben az Indexnél dolgozó Vaszily Miklós lett a lapot kiadó Origo Zrt. vezérigazgatója. 2011. szeptember 29-én távozott Weyer Balázs és Nádori Péter, az új főszerkesztő a volt indexes Gazda Albert lett. 2013 novemberétől Sáling Gergő volt az Origo főszerkesztője. 2014. júniusában (egyesek szerint politikai nyomásra) Sálingnak felmondtak és Pálmai L. Ákos lett a főszerkesztő (l. Origo-ügy).


2015-ben a Magyar Telekom meghirdette eladásra az Origót, miután a német Deutsche Telekom Európában csökkentette a médiaérdekeltségégeit. Végül a Száraz István vezette, VS.hu-t birtokló New Wave Mediához került az újság. A New Wave a cseh Bawaco médiabefektőjé, amely Szemerey Tamáshoz, Matolcsy György jegybankelnök unokatestvérének érdekeltségéhez tartozik. Pálmai L. Ákost György Bence követte főszerkesztőként, a portál pedig erősen kormánypárti hangvételűvé vált. 2017 elején több munkatárs is távozott az Origótól, voltak akiket kirúgtak, voltak akik szolidaritásból mondtak fel. 2017 áprilisában az Origo Media nevet változtatott New Wave Media Group Zrt.-re. 2017. június 28-án az Origo Matolcsy Ádámhoz, Matolcsy György fiához került, miután a New Wave Media Group Zrt.-t megvette a Magyar Stratégia Zrt. 2017 októberében Matolcsy Ádám bekerült a New Wave Media Group Zrt. vezetői közé is. 2017. december 31-i hatállyal az Origót működtető New Wave Media Group Zrt. a VS.hu-t ködtető New Wave Production Kft.-vel együtt beolvadt eddigi anyavállalatába, a 2014-es alapítású New Wave Media Kommunikációs és Szolgáltató Kft.-be. 2017-ben György Bence távozott mint főszerkesztő, utódja Gábor László. 2018. decemberében az Origo (NWM Kft.) is beolvadt a kormánypárti médiakonglomerátumba, a cég tulajdonosa a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány lett.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [3]  Oldalak:   1

Kényes kérdésekkel idegesítette fel az ügyész Hunvaldot

Megfenyegette a telefonját lehallgató hivatalos személyeket, az erzsébetvárosi ingatlanügyek "elsikálásáról" és "Big George"-ról beszélt az ügyészség szerint korábban Hunvald György, akit csütörtökön a bíróságon faggattak az őt ért vádakról. Az ügyésznek sikerült zavarba hoznia Hunvaldot a lehallgatott telefonbeszélgetéseiből vett idézetekkel, a láthatóan ingerültté vált politikus közölte, hogy csak később hajlandó válaszolni ezekre a kérdésekre.

Az ügyészség miatt becsődölt cégéről beszélt Hunvald a bíróságon

Igazságtalanul vette zár alá a vagyonát az ügyészség, emiatt felesége repülős cége is csődbement - mondta Hunvald György a Fővárosi Bíróságon perének keddi tárgyalásán. A korábbi erzsébetvárosi polgármester szerint a neki dolgozó tanácsadók a váddal ellentétben igazi munkát végeztek, például gyermeküdültetést szerveztek kelet-európai városokban. Hunvald egy tanácsadói állás elintézését ismerte el, ezt elhunyt édesanyja miatti gyásszal indokolta.

A szeretőjének adott lakást magyarázta a Hunvald-ügy egyik vádlottja

Bevett gyakorlat volt Erzsébetvárosban, hogy az önkormányzati képviselők saját belátásuk alapján lakásokat oszthattak lényegében bárkinek - mondta vallomásában az erzsébetvárosi ingatlanügy elsőrendű vádlottja. Gál György azt is mondta, hogy akkor 19 éves szeretőjének azért szerzett lakást, mert támogatta a fiatalok lakáshoz jutását.
Találatok: [3]  Oldalak:   1