Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Személyek:

Kamarás Miklós highlight_off

Lapok:

Origo

Az Origo.hu Magyarország egyik leglátogatottabb internetes portálja. 1998-ban indult egy olyan portálként, ami a szerkesztett tartalom mellett egyéb szolgáltatásokat is nyújt. 1999-ben megvásárolták a freemail levelező programot. A portál főszerkesztője 2000-ig Nádori Péter volt, akit ezután Weyer Balázs váltott. 2006-ban megvásárolták az iWiWet. 2010-ben az Indexnél dolgozó Vaszily Miklós lett a lapot kiadó Origo Zrt. vezérigazgatója. 2011. szeptember 29-én távozott Weyer Balázs és Nádori Péter, az új főszerkesztő a volt indexes Gazda Albert lett. 2013 novemberétől Sáling Gergő volt az Origo főszerkesztője. 2014. júniusában (egyesek szerint politikai nyomásra) Sálingnak felmondtak és Pálmai L. Ákos lett a főszerkesztő (l. Origo-ügy).


2015-ben a Magyar Telekom meghirdette eladásra az Origót, miután a német Deutsche Telekom Európában csökkentette a médiaérdekeltségégeit. Végül a Száraz István vezette, VS.hu-t birtokló New Wave Mediához került az újság. A New Wave a cseh Bawaco médiabefektőjé, amely Szemerey Tamáshoz, Matolcsy György jegybankelnök unokatestvérének érdekeltségéhez tartozik. Pálmai L. Ákost György Bence követte főszerkesztőként, a portál pedig erősen kormánypárti hangvételűvé vált. 2017 elején több munkatárs is távozott az Origótól, voltak akiket kirúgtak, voltak akik szolidaritásból mondtak fel. 2017 áprilisában az Origo Media nevet változtatott New Wave Media Group Zrt.-re. 2017. június 28-án az Origo Matolcsy Ádámhoz, Matolcsy György fiához került, miután a New Wave Media Group Zrt.-t megvette a Magyar Stratégia Zrt. 2017 októberében Matolcsy Ádám bekerült a New Wave Media Group Zrt. vezetői közé is. 2017. december 31-i hatállyal az Origót működtető New Wave Media Group Zrt. a VS.hu-t ködtető New Wave Production Kft.-vel együtt beolvadt eddigi anyavállalatába, a 2014-es alapítású New Wave Media Kommunikációs és Szolgáltató Kft.-be. 2017-ben György Bence távozott mint főszerkesztő, utódja Gábor László. 2018. decemberében az Origo (NWM Kft.) is beolvadt a kormánypárti médiakonglomerátumba, a cég tulajdonosa a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány lett.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [4]  Oldalak:   1

Havi 610 ezret fizet Kocsis Istvánnak az OTP

Több állami, illetve önkormányzati cég vezetője és korábbi állami vezető kapott százezres járandóságot tavaly tőzsdei magáncégektől, amiért részt vesznek igazgatóságokban, illetve felügyelőbizottságokban. Kocsis István BKV-vezér havi 610 ezer forintot kap az OTP-től, mert tagja a pénzügyi cég igazgatóságának is - közölte az RTL Híradó. Az adatok közzétételét egy tavalyi törvénymódosítás írta elő.

Elismeri a szarvashibákat az MNV

Több szabálytalanságot is elkövettek a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő (MNV) dolgozói egy 2500 hektáros Pest megyei terület bérbeadása során - közölte kedden az MNV. A beérkező pályázatokat az MNV illetéktelen dolgozói bontották fel, majd később a bontásról egy visszadátumozott fiktív jegyzőkönyvet készítettek.

Újabb zűrös ügyre bukkantak az MNV-nél

Állítólag szabálytalanul felbontott pályázatok és visszadátumozott dokumentumok miatt rendelt el belső vizsgálatot a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. vezérigazgatója, aki egyben felfüggesztette a cég Pest megyei irodavezetőjét.

A Tocsik-perben tanúskodott Kamarás Miklós, az ÁPV Rt. volt vezérigazgató-helyettese

Kamarás Miklós szerint - aki Tocsik Márta alkalmazásakor az ÁPV Rt. vezérigazgató-helyettese volt - a privatizációs szervezet szakmailag alkalmas volt arra, hogy megállapodjon a belterületi földek ellenértékéről az önkormányzatokkal.
Találatok: [4]  Oldalak:   1