Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Lapok:

Intézmények:

Dunaferr highlight_off

Kapcsolódó szervezet:

Origo

Az Origo.hu Magyarország egyik leglátogatottabb internetes portálja. 1998-ban indult egy olyan portálként, ami a szerkesztett tartalom mellett egyéb szolgáltatásokat is nyújt. 1999-ben megvásárolták a freemail levelező programot. A portál főszerkesztője 2000-ig Nádori Péter volt, akit ezután Weyer Balázs váltott. 2006-ban megvásárolták az iWiWet. 2010-ben az Indexnél dolgozó Vaszily Miklós lett a lapot kiadó Origo Zrt. vezérigazgatója. 2011. szeptember 29-én távozott Weyer Balázs és Nádori Péter, az új főszerkesztő a volt indexes Gazda Albert lett. 2013 novemberétől Sáling Gergő volt az Origo főszerkesztője. 2014. júniusában (egyesek szerint politikai nyomásra) Sálingnak felmondtak és Pálmai L. Ákos lett a főszerkesztő (l. Origo-ügy).


2015-ben a Magyar Telekom meghirdette eladásra az Origót, miután a német Deutsche Telekom Európában csökkentette a médiaérdekeltségégeit. Végül a Száraz István vezette, VS.hu-t birtokló New Wave Mediához került az újság. A New Wave a cseh Bawaco médiabefektőjé, amely Szemerey Tamáshoz, Matolcsy György jegybankelnök unokatestvérének érdekeltségéhez tartozik. Pálmai L. Ákost György Bence követte főszerkesztőként, a portál pedig erősen kormánypárti hangvételűvé vált. 2017 elején több munkatárs is távozott az Origótól, voltak akiket kirúgtak, voltak akik szolidaritásból mondtak fel. 2017 áprilisában az Origo Media nevet változtatott New Wave Media Group Zrt.-re. 2017. június 28-án az Origo Matolcsy Ádámhoz, Matolcsy György fiához került, miután a New Wave Media Group Zrt.-t megvette a Magyar Stratégia Zrt. 2017 októberében Matolcsy Ádám bekerült a New Wave Media Group Zrt. vezetői közé is. 2017. december 31-i hatállyal az Origót működtető New Wave Media Group Zrt. a VS.hu-t ködtető New Wave Production Kft.-vel együtt beolvadt eddigi anyavállalatába, a 2014-es alapítású New Wave Media Kommunikációs és Szolgáltató Kft.-be. 2017-ben György Bence távozott mint főszerkesztő, utódja Gábor László. 2018. decemberében az Origo (NWM Kft.) is beolvadt a kormánypárti médiakonglomerátumba, a cég tulajdonosa a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány lett.

Találatok: [16]  Oldalak:   <<  <  1 2

Keller felhagy a kérdésekkel

Miután egyszer sem kapott érdemi választ, Keller László úgy döntött, hogy nem tesz fel több kérdést a miniszterelnök felelősségével kapcsolatban a Szabadi-ügyben. Írásbeli kérdések helyett ezután minden eszközzel a parlamenti vizsgálóbizottság felállítást akarja elérni az MSZP.

Egyeztettek a dunaferresek a volt dolomitbeszállítóval

A két cég képviselői tegnap ültek először tárgyalóasztalhoz azóta, hogy perrel fenyegető vita alakult ki közöttük, miután a dunaújvárosiak új beszállítót találtak az MD helyett, egy, a miniszterelnök édesapjának érdekeltségébe tartozó vállalkozás személyében..

Parlamenti bizottságban vizsgálná az SZDSZ Orbán apjának cégeit

Az ellenzéki párt azt szeretné tisztázni, hogy az ÁPV Rt., illetve a Magyar Fejlesztési Bank teljes, vagy részleges tulajdonában álló gazdasági társaságokat befolyásolták-e politkusok, amikor anyagbeszerzésükről döntöttek.
Találatok: [16]  Oldalak:   <<  <  1 2