Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Kulcsszavak:

média highlight_off
Találatok: [1666]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>

Birkózás kezdődött a TV2 irányításáért

Teljesen átalakították a TV2-t birtokló cég vezetését, annak érdekében, hogy Mészáros Lőrinc bizalmasa nélkül ne lehessen érdemi döntést hozni. Ahogy arról korábban beszámoltunk, Alcsútdoboz fideszes alpolgármesterét, Tima Jánost még áprilisban nevezték ki a TV2 Zrt-t birtokló Magyar Broadcasting Co. Zrt. (MBC) vezérigazgató-helyettesévé. Bár pozíciója elnevezése alapján elsőre úgy tűnhetett, hogy Tima csak a második ember lett a vállalatnál, valójában nélküle nem lehetett érdemi döntést hozni: a cégiratok szerint sem a vezérigazgató, sem a cégvezető nem írhatott alá egyedül, csak az alcsútdobozi üzletemberrel együtt.

Kuna Tibor és Berki Krisztián is elismerte a bűnösségét a bíróság előtt az áfacsalási ügyben

Elismerte a bűnösségét Kuna Tibor a Fővárosi Törvényszéken kedden kora délután a mások mellett ellen is folyó áfacsalási ügy előkészítő tárgyalásán. A kormány kedvenc PR-os vállalkozóját azzal vádolja az ügyészség, hogy cégeivel 245 millió forintnyi hamis számlát fogadott be, és ezzel 52 millió forintos kárt okozott a költségvetésnek.

Ha haverság van, nyomjuk, ha baj van, sunyulunk

közszolgálati tévé hírcsatornája (M1) először úgy számolt be az egész világon végigsöprő hírről, mintha egy kazahsztáni helyettes államtitkár mondott volna le. Zéró említés arról, hogy ki ez az ember (Orbán egyik szövetségese), hogy pár hete még Budapesten parolázott a magyar miniszterelnökkel, nulla infó arról, hogy mit mondott a kiszivárgott felvételen, vagy hogy kiket és hogyan próbált meggyőzni arról, hogy magyar mintára szerezzenek neki médiát a hazájában.

Strache ugyanazt az üzletembert ajánlotta az oroszoknak, aki bezárta a Népszabadságot

Amikor az osztrák alkancellár a most előkerült ibizai bulivideóján arról magyaráz az állítólagos orosz milliárdosoknak, hogyan vásárolhatnák fel és állíthatnák a pártja szolgálatába az egyik legnagyobb osztrák bulvárnapot, a Kronen Zeitungot egy itthon jól ismert nevet is bedob. „Heinrich Pecina egy olyan befektető, aki az elmúlt 15 évben minden magyar lapot megvett és előkészített Orbánnak” - adott ötletet Heinz-Christian Strache az oroszoknak.

Titkolná a szegedi bíróság, hány helyreigazítási per indult a megyei propagandalapok ellen

Gond nélkül terjesztenek valótlanságokat, majd azt nagy ritkán, csendben helyreigazítják. De, hogy mindezt hányszor teszik meg a Csongrád megyei propagandalapok, nem tudni, a Szegedi Törvényszék szerint az személyes adat. Az Átlátszó szerint viszont nem az.

Már a cégbíróság sem érti, hogy mi zajlik a TV2-nél

Hiánypótlásra szólította fel a cégbíróság a TV2 Zrt.-t egy korábbi beadványa miatt. Önmagában ebben még semmi érdekes nem lenne, viszonylag gyakran előfordul, hogy a cégek, illetve a nevükben eljáró ügyvédek valamit elfelejtenek. Ezúttal azonban kifejezetten érdekes kérdést fogalmazott meg a bíróság. A hivatal egyik problémája ugyanis az volt, hogy Magyarország árbevétel alapján immár legnagyobb kereskedelmi tévéjének nem igazán átláthatóak a tulajdonosi viszonyai.

92 ezer forintot kér tőlünk a bloggerei szerződéseiért a 92 milliárdból működő MTVA

Az évi 90 milliárd forintból működő közmédia 3 év alatt 56 millió forint honoráriumot fizetett ki a Fidesz-közeli bloggereinek, de a jelek szerint néhány dokumentum beszkennelésére már nem futja a büdzséből.

Sajtópert bukott egy Fidesz-közeli portál, árverezik a szerkesztőség berendezését

Vidéken is divat lett, hogy a propagandamédia egyszerűen figyelmen kívül hagyja a jogerős bírósági ítéleteket. Most Kaposváron kell végrehajtást kérnie a felperesnek, a közpénzzel remekül ellátott tulajdonosok pedig a jelek szerint inkább hagyják veszni a kiadói eszcajgot.
Találatok: [1666]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>