Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Lapok:

NOL (Népszabadság) highlight_off

NOL (Népszabadság)

A Népszabadság Magyarország legnagyobb országos politikai, közéleti napilapja volt 2016. októberi megszűnéséig. Az újság a rendszerváltásig az MSZMP központi lapjaként működött, a jogutód Magyar Szocialista Pártnak a hozzá kötődő Szabad Sajtó Alapítvány révén 2015-ig jelentős befolyása volt a lapra. 1990. szeptember 1-jétől a lapot a Népszabadság Rt. adta ki. 2003-ban a lap fő tulajdonosa a svájci Ringier magyarországi leányvállalata, a Ringier Kiadó Kft. lett. 2014 januárjában a Ringier és az Axel Springer-Budapest Kiadói Kft. fúziója miatt a Gazdasági Versenyhivatal döntése nyomán a portfólió egy részét (regionális lapok és országos média mellett a Népszabadságot kiadó cég 70,4%-át) az osztrák Vienna Capital Partners vette át, amelynek fő tulajdonosa Heinrich Pecina osztrák üzletember. Pecina médiacége, a Mediaworks 2015-ben az MSZP pártalapítvány és a munkatársak egyesületének tulajdonrészét is megszerezte. 2016. október 8-án a kiadó gazdasági okokra hivatkozva felfüggesztette a lap kiadását. Október 25-én Pecinától a Mészáros Lőrinchez köthető Opimus Press Zrt.-hez került a Népszabadságot is tulajdonló Mediaworks Hungary Zrt. részvényeinek 100%-a, emiatt sokan politikai nyomásgyakorlást látnak a lap bezárása mögött.

Találatok: [5944]  Oldalak:   <<  <  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>

DK: 180 milliárd forintot függesztett fel az EU a fideszes autópálya-közbeszerzések miatt

Az Európai Bizottság 2013-ban versenykorlátozónak minősítette azt a magyar útépítéseknél alkalmazott gyakorlatot, hogy a közbeszerzési kiírás szerint csak az a cég nyerhetett autópálya-építést, amely az aszfaltkeverést az építkezés helyétől maximum 50 kilométerre tudta végezni.

Mind a hat MNB-alapítvány leszerződött azzal a céggel, amelynél a Matolcsyhoz közel álló nő anyja dolgozik

Mind a hat, a Matolcsy György vezette jegybank által létrehozott alapítvány megbízta munkával azt a könyveléssel is foglalkozó céget, amelyben alkalmazott Vajda Péterné, miként azt a 444.hu kiszúrta. Vajda Péterné az édesanyja annak a Vajda Zitának, akivel a jegybank hozta összefüggésbe Matolcsy György és Matolcsy Gyöngyi válását. Ráadásul három alapítványnak (PAGEO, PADMA, PADOC) maga Vajda Péterné nyújthatott könyvviteli szolgáltatást, illetve készítette el a 2014. évről szóló beszámolóját.

Orbán Ráhel és Ali Mirza csokit evett, és a bahreini gyöngyhalászatról beszélgetett

Egy hónappal Orbán Ráhel bahreini látogatása után a Mol küldöttsége is ellátogatott a Bahreini Olaj- és Gázügyi Hatóság vezetőjéhez, de a magyar tiszteletbeli konzul szerint a két vizitnek semmi köze nem volt egymáshoz. A miniszterelnök lánya csupán kedélyes vendéglátást és bahreini sztorikat kapott az időközben leváltott dr. Ali Mirza irodájában - állította a Népszabadság Online-nak Garamvölgyi Balázs, aki egy szaúdi piacra dolgozó cég nemzetközi igazgatója Bahreinben, és az MSZP-s Mesterházy Attila régi barátja.

FKF: vizsgálat a tanácsadók díjazása miatt

„Azonnali, teljes, részletekbe menő vizsgálatot” rendelt el Szeneczey Balázs városfejlesztésért felelős főpolgármester-helyettes a Fővárosi Közterület-fenntartó (FKF) Nonprofit Zrt. szerződéskötései ügyében. Ezt azután jelentette be a városvezető, hogy a Mandiner hétfőn arról írt: korrupciós botrányban érintett az FKF, a szervezet tanácsadójának játszottak ki egy sokmilliós tendert.
Találatok: [5944]  Oldalak:   <<  <  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>