Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Lapok:

Origo

Az Origo.hu Magyarország egyik leglátogatottabb internetes portálja. 1998-ban indult egy olyan portálként, ami a szerkesztett tartalom mellett egyéb szolgáltatásokat is nyújt. 1999-ben megvásárolták a freemail levelező programot. A portál főszerkesztője 2000-ig Nádori Péter volt, akit ezután Weyer Balázs váltott. 2006-ban megvásárolták az iWiWet. 2010-ben az Indexnél dolgozó Vaszily Miklós lett a lapot kiadó Origo Zrt. vezérigazgatója. 2011. szeptember 29-én távozott Weyer Balázs és Nádori Péter, az új főszerkesztő a volt indexes Gazda Albert lett. 2013 novemberétől Sáling Gergő volt az Origo főszerkesztője. 2014. júniusában (egyesek szerint politikai nyomásra) Sálingnak felmondtak és Pálmai L. Ákos lett a főszerkesztő (l. Origo-ügy).


2015-ben a Magyar Telekom meghirdette eladásra az Origót, miután a német Deutsche Telekom Európában csökkentette a médiaérdekeltségégeit. Végül a Száraz István vezette, VS.hu-t birtokló New Wave Mediához került az újság. A New Wave a cseh Bawaco médiabefektőjé, amely Szemerey Tamáshoz, Matolcsy György jegybankelnök unokatestvérének érdekeltségéhez tartozik. Pálmai L. Ákost György Bence követte főszerkesztőként, a portál pedig erősen kormánypárti hangvételűvé vált. 2017 elején több munkatárs is távozott az Origótól, voltak akiket kirúgtak, voltak akik szolidaritásból mondtak fel. 2017 áprilisában az Origo Media nevet változtatott New Wave Media Group Zrt.-re. 2017. június 28-án az Origo Matolcsy Ádámhoz, Matolcsy György fiához került, miután a New Wave Media Group Zrt.-t megvette a Magyar Stratégia Zrt. 2017 októberében Matolcsy Ádám bekerült a New Wave Media Group Zrt. vezetői közé is. 2017. december 31-i hatállyal az Origót működtető New Wave Media Group Zrt. a VS.hu-t ködtető New Wave Production Kft.-vel együtt beolvadt eddigi anyavállalatába, a 2014-es alapítású New Wave Media Kommunikációs és Szolgáltató Kft.-be. 2017-ben György Bence távozott mint főszerkesztő, utódja Gábor László. 2018. decemberében az Origo (NWM Kft.) is beolvadt a kormánypárti médiakonglomerátumba, a cég tulajdonosa a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány lett.

Találatok: [4742]  Oldalak:   <<  <  286 287 288 289 290 291 292 293 294 295   >  >>

Bűnszervezetet gyanít a BKV-ügyekben kutakodó rendőrség

Bűnszervezet létrehozásával is gyanúsítja a BKV volt vezetőit az ellenük nyomozó BRFK - tudta meg a hirado.hu. A gyanú szerint Antal Attila korábbi vezérigazgató és társai tudtak az egyes gyanúsítottak által elkövetett bűncselekményekről, amelyek részfeladatait felosztották egymás közt.

Másodszor is börtönt kapott a vesztegető kőbányai MSZP-s

Vesztegetés miatt másodszor is börtönre ítélte a Fővárosi Bíróság Kőbánya korábbi MSZP-s alpolgármesterét, Kaszab Csabát. A politikus 2005-ben 17 millió kenőpénzt kapott, amiért egyszer már jogerősen két évre ítélték, egy bírósági döntés miatt azonban az ügyet újra kellett tárgyalni.

Milliárdokat osztottak ki homályos módon Hiller keretéből

Pályáztatás és a feltételek pontos közlése nélkül osztottak szét több milliárd forintot az Állami Számvevőszék szerint a kultúráért felelős miniszter, Hiller István miniszteri keretéből.

RTL Klub: Egy munkáért kétszer vehetett fel milliókat a rendőrségtől egy cég

Ugyanazt a munkát végezte el egy cég a rendőrség számára két különböző, több milliós szerződésért - tudta meg az RTL Klub híradója a birtokába került szerződésekből. A televízió szerint ez az egyik ügy, amelyben Bencze József országos rendőrfőkapitány hétfőn feljelentést tett hűtlen kezelés gyanújával.
Találatok: [4742]  Oldalak:   <<  <  286 287 288 289 290 291 292 293 294 295   >  >>