K-Monitor Adatbázis
language
Magyar
Angol
Intézmények
Személyek
Akták
Kulcsszavak
Térkép
Lapok
Kereső
az adatbázisról
library_books
orszagszerte.atlatszo.hu
calendar_today
2023. május 23.
launch
teljes leírás
Budapest-Hatvan: 160 milliárdot költöttünk erre a vonalra, mégis cammognak a vonatok
120 km/órás sebességre tervezték, Gödöllő és Aszód között mégis 90-nel ballagnak a vadiúj vonatok 8 hónappal az átadás után is. A 160 milliárd forintos projektben nem gyorsult a vonat a tervezett sebességre, a miértekről hallgat a Lázár János vezette minisztérium. Pedig az átadáskor az azóta menesztett Vitézy Dávid arról beszélt: a fejlesztésnek az volt a célja, hogy a szakaszon a vonatok gyakrabban közlekedjenek, az utasok pedig minőségibb körülmények között utazhassanak.
Lázár János
Mészáros Lőrinc
Építési és Közlekedési Minisztérium
Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt.
EU
közbeszerzés
közlekedés
támogatás
vasút
Aszód
Gödöllő
Hatvan
Heves megye
Pest megye