language

Intézmények:

Jogállam és Igazság Nonprofit Kft. highlight_off

Kulcsszavak:

klientúra highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [21]  Oldalak:   1 2 3   >  >>

Dől a közpénz a Batthyány Lajos Alapítványhoz, de gazdálkodása lényegében átláthatatlan

A BLA nem egy mezei alapítvány, 2021 tavaszán úgynevezett közfeladatot ellátó közérdekű vagyonkezelő alapítvánnyá minősítették. Egyúttal jelentős ingatlanvagyont is kapott a magyar államtól, fő szponzora pedig a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda.

Kutatóintézetek az Orbán-kormány árnyékában: tudósok közt rezsimszolgák

A legújabb “kurzusműhely”, a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet még csak most születik, de számos elődje már évek óta építgeti önmagát az Orbán-kormány szolgálatában. Állami pénzből kutatnak őstörténetet, nemzetstratégiát, magyarságot, lényegében bármit: múltat, jelent és jövőt. Némelyik komolyan vehető munkát is végez, mások tényleg csak bohócok a politika színpadán.

Magyar adófizetők pénzéből angolul terjesztik az orbánizmust szerte a világban

Az orbáni ideológia szolgálatába állt a The European Conservative című folyóirat, amely a magyar miniszterelnök támogatói körét építené a jobboldali szellemi életben.

Egymilliárdnál is többet költött fizetésekre tavaly a kormánypropagandát terítő Alapjogokért Központ

Már 2021-ben is államtitkári szintű átlagfizetések voltak a civilnek látszó, de valójában kormányzati propagandaeszközként funkcionáló Alapjogokért Központot működtető magáncégnél, de tavaly rekordösszeget, 1,1 milliárdot költöttek juttatásokra a Jogállam és Igazság Nonprofit Kft.-nél.

7,8 milliárdot szórtak ki a kormányzati kommunikációra Európa jövőjét érintően

Közzétette újabb negyedéves beszámolóját a Nemzeti Kommunikációs Hivatal, ezúttal a kommunikációs feladatok ellátásáról. Itt már emelték a tétet: összesen 14,2 milliárd forint sorsáról döntöttek. A legtöbb pénzbe az „Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai színtéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása, valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása” került. De jutott azért a Családbarát Magyarország kampányra és a közmédiának is.

Sok millió forintjába kerülhetett a magyar adófizetőknek a budapesti CPAC

Orbán Viktor néhány napja Texasban szónokolt az amerikai konzervatívok politikai konferenciáján, a CPAC-en. De a miniszterelnök májusban a nemzetközi turnéra induló CPAC-sorozat budapesti állomásán is beszédet mondott. Egy félállami alapítvány pedig 390 millió forintot biztosított a budapesti esemény rendezőjének, a Fidesz-barát Alapjogokért Központ elemzőintézetnek rendezvényszervezésre.

Csak fizetésekre 777 milliót költött tavaly az Alapjogokért Központot működtető cég

Ha csak az alkalmazottakra ment volna el a pénz, a 37 dolgozó fejenként és átlagosan annyit keresett volna, mint egy államtitkár: havi bruttó 1,75 milliót. A például megbízási díjakat is tartalmazó személyi juttatásokra egyre többet költenek az Alapjogokért Központnál: tavaly már a kiadások 65 százalékát ez vitte el. De van is miből, hiszen évente milliárdokhoz jutnak állami pénzből.

Újabb 6,4 milliárd Rogán Antal első munkahelyének

A Hírklikk adatkérése nyomán kikerültek a Miniszterelnöki Kabinetiroda szerződései, amikből kiderül, újabb milliárdokat kapott a Batthyány Lajos Alapítvány, de az is, hogy erre az évre eddig 20 milliárd forintnyi szerződést kötöttek kormányzati kommunikációra Balásy Gyula cégeivel.

Az előválasztásra százmilliók mentek el, Márki-Zay győzelmére a töredékét sem adják az ellenzéki pártok

Az ellenzéki összefogás pártjai eddig szinte csak egymás legyőzésére vásároltak hirdetéseket, az előválasztás óta Márki-Zay Pétert magára hagyták. A közösségi médiában 82 százalékos fölényben van a Fidesz, és Gattyán György is többet költött az Országgyűlés összetételéről szóló versenyben, mint az ellenzék.

Balásy Gyula cégei taroltak a kormánykommunikációban: egy negyedév – 22 milliárd

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKoH) 46 darab, tavaly utolsó negyedévében lebonyolított kommunikációs tárgyú közbeszerzés eredményét jelentette meg Közbeszerzési Értesítő január 25-i számában, és nem nagy meglepetésre mind a 46 darab, médiavásárlásról és -tervezésről szóló feladatot a Balásy Gyula tulajdonába tartozó médiaügynökség, a New Land Media vitte el, konzorciumban a szintén Balásy-féle reklámügynökséggel, a Lounge Designnal.
Találatok: [21]  Oldalak:   1 2 3   >  >>