language

Kulcsszavak:

hirdetés highlight_off

Lapok:

Kreatív highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [18]  Oldalak:   1 2   >  >>

A piacról élő ügynökségek már eltörpülnek a New Land mellett

Megnéztük a 10 legnagyobb bevétellel és nyereséggel bíró médiaügynökséget: az állami költést kezelő New Land Media mindkettőn az első helyen végzett, Balásy Gyula cégének egymagában van annyi bevétele és nyeresége, mint a maradék kilenc ügynökségnek összesen (amiből valójában a Media Dynamics szintén Balásyé). 2020-as cégmérlegekben turkáltunk, mutatjuk az eredményét.

A printpiac reklámbevételének több mint fele kerülne a fideszes alapítványhoz

Megvizsgáltuk, pontosan mekkora gazdasági potenciált képeznek együttesen azok a kormánybarát médiacégek, amelyekről kedden jelentette be a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány, hogy nekik ajándékozták összes médiaterméküket. A 2017-es bevétel alapján a teljes piac 16 százalékát adják ezek a cégek, míg a listaáras reklámköltések 37 százaléka landolt náluk (print, online és rádiót tekintve). Lesz dolga a GVH-nak, ha meg akarja magyarázni, hogy ez miért oké.

A Miniszterelnöki Hivatal a második legnagyobb hirdető volt tavaly

A közép-kelet-európai független kommunikációs ügynökséghálózat, a weCAN szakemberei által összeállított és ma megjelent CANnual Report 2017. kiadványból az is kiderül, hogy a legfejlettebb országok piacaihoz hasonlóan Magyarországon is tovább nő a közösségi média, valamint a nem hagyományos reklámmegoldások, köztük a tartalommarketing jelentősége.

6,5 milliárd forintos megbízást nyert el Csetényi Csaba cége

A vállalkozási keretszerződés két részből áll a Közbeszerzési Értesítő szerint. Az első, nettó 5,3 milliárd forintos összegből kreatív tervezési és gyártási feladatokat, nyomdai feladatokat, médiavásárlást kell megoldaniuk eseti megbízások alapján. A második rész nettó 1,2 milliárdja pr-feladatokat, rendezvényszervezési feladatokat, közvélemény- és piackutatást takar.

Hogyan működött Orbán és Simicska médiabirodalma?

A Kreatív több mint nyolcvanezer közbeszerzési és reklámozási adat elemzése után kiszámolta, leírta és lerajzolta, hogyan épült fel és működött az előző Orbán-kormány alatt Simicska Lajos médiabirodalma.

Rengeteg pénzt termel a Fidesz-közeli médiabirodalom

Kitűnő évet zárt 2013-ban a Fidesz-közeli üzletembereknek mondott Simicska Lajos, Nyerges Zsolt, Fonyó Károly és Liszkay Gábor érdekeltségeibe tartozó médiabirodalom. 40 milliárdos forgalom és 8,2 milliárdos nyereség.

Jobban teljesített a Fidesz-körüli médiabirodalom

27,6 milliárdos forgalom mellett 4,8 milliárd forint nyereséget termelt a Simicska Lajos, Nyerges Zsolt, Fonyó Károly és Liszkay Gábor Fidesz-közeli üzletemberek tulajdoni érdekeltségébe tartozó médiaportfolió.

Már vissza is vonták a BKV reklámtenderét

Ma bocsájtották volna szavazásra a Fővárosi Közgyűlésen a BKV reklámfelületeinek hasznosítására kiírandó közbeszerzés tervezetét, de a délutáni vita után az egyik előterjesztő, György István főpolgármester-helyettes a túl sok felmerülő kérdésre hivatkozva vissza is vonta a tervezetet.
Találatok: [18]  Oldalak:   1 2   >  >>