language

Kulcsszavak:

hirdetés highlight_off

Intézmények:

Mindshare Kft. highlight_off

Mindshare Kft.

MindShare Kft./2001
1123 Budapest, Alkotás utca 53. B. ép. II. em.
ADÓSZÁM:12644449-2-44

CÉGJEGYZÉKSZÁM:01-09-696437

ÁRBEVÉTEL:4.461,15 MFt.

UTOLSÓ MÉRLEG:2015

LÉTSZÁM:48

Céginfó adatlap.

 

 

 

 

 

 

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [11]  Oldalak:   1 2   >  >>

A cégcsoport, amely akkorát nőtt, hogy Mészáros Lőrinc is sírva könyöröghet a receptért

Ami ugyanúgy kezdődik, mint az ő cégeinél: végy egy csomó közpénzt! Balásy Gyula ügynökségei 2017 eleje óta 100 milliárd forint állami megbízást kaptak.

A Fradi főnöke négymilliárdért kampányol tovább a budapesti olimpiáért

A ma megjelent értesítő szerint egyedüli ajánlattevőként a Humán Telex Reklám Tanácsadó és Szolgáltató Kft., valamint a Mindshare Médiaügynökség Kft. kapta meg a lehetőséget, hogy 3+1 milliárd forintból megtervezze és lebonyolítsa a Társadalmi párbeszéd az olimpiáért 2017-es kampányait. A két cég idén augusztusban már kapott 900 millió forintot a budapesti olimpiai álmok 2016-os népszerűsítésére (négy és fél hónapra), úgyhogy a mostani sikeres közbeszerzés azt jelenti, hogy másfél év alatt közel ötmilliárd forintot költhetnek el a cél érdekében.

1440 millióért reklámoztatják az állampapírokat, úgyhogy biztos óriási lesz a roham!

A kormány tavaly összesen 25 milliárd forintot különített el reklámköltésekre, idén viszont a csillagos ég szabhat határt a beszerzéseknek. Korábban az állami cégek és hivatalok dönthettek reklámjaikról, 2015-től viszont a Nemzeti Kommunikációs Hivatal kezébe (NKoH) kerültek 1500 állami intézmény és cég PR-büdzséje. A NKoH pedig Rogán Antal Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszter tárcájánál kötött ki.

6,6 milliárd forintot költött el a Nemzeti Kommunikációs Hivatal 2016. harmadik negyedévében

Az összeg 80 százaléka, 5,3 milliárd forint Rogán Antal propagandaminiszter szomszédjának, Csetényi Csabának a cégeihez került.

A harmadik negyedévben 6,7 milliárdot költött a kormány propagandára

6,669 milliárd forintot költött 2016 harmadik negyedévében a tavaly nyáron kötött 25 milliárd forintos keretszerződés terhére állami propagandára a Nemzeti Kommunikációs Hivatal. A közbeszerzési Értesítőben közzétett tájékoztatás alapján a pénz javát, 5,3 milliárd forintot Cserényi Csaba két cégénél, a Network 360-nál és az Affiliate Networknél költöttek el - Csetényi két cége mellett a Kuna Tibor féle Trinity International és a Mindshare Médiaügynökség szerződött partnere az NKH-nak.

Két állami tenderen is befutott a MindShare Médiaügynökség

Az NMHH 200 millió forintos, és az MTVA 400 millió forintos közbeszerzésén is nyert a MindShare, ami egyike annak a három cégnek, amelyekkel tavaly kötött 25 milliárd forint keretösszegű szerződést a Nemzeti Kommunikációs Hivatal.

Meddig tartható még Rogán Antal? (II.)

Rogán Antal feltalálótársainak cégére szabhatta a kormány a pénzügyi szektor informatikai rendszereinek ellenőrzését, amivel újabb állami milliárdok juthatnak a Miniszterelnöki Kabinetiroda fura urának üzleti és baráti körébe. De Rogán nevével nemcsak a forradalminak aligha nevezhető találmány, s az akörül kiépülni látszó cégháló, hanem egy sokkal nagyobb korrupciógyanús hálózat is fémjelezhető mára. A polgármesterként, Fidesz-frakcióvezetőként, ma pedig kabinetminiszterként is botrányról botrányra egyre feljebb jutó politikus továbbra is élvezi miniszterelnöke bizalmát, de minden nappal egyre súlyosabbá válik a kérdés: meddig tarthatja még Orbán Viktor az oldalán Rogánt.

Rogánék a nagy gyurcsányozásban elfelejtették megemlíteni, hogy többet költöttek hirdetésekre a szocialistáknál

A Miniszterelnökség 8,2 milliárd értékű reklámfelületet vásárolt tavaly. Ezzel az állami szférában kenterbe vernek mindenkit, a 8,2 milliárd a duplája annak, mint amit a híresen sokat költő Szerencsejáték Zrt. vett meg.

200 millió forintért reklámozza a kormány a földárveréseket

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal a földárverések kommunikációjára is hirdetmény nélküli tárgyalásos közbeszerzést írt ki, és a megbízást ismét egy ismerős cég nyerte. Ezúttal a MindShare Médiaügynökség Kft. lett a befutó, amely egyike annak a három vállalkozásnak, amelyekkel nyáron szerződött a Nemzeti Kommunikációs Hivatal 25 milliárd forint értékben az állami intézmények kommunikációs feladatainak ellátására.

Így költik a bevándorlós kampányszázmilliókat - versenyről szó se lehet

A júniusi belföldi, bevándorlós kampányhoz hasonlóan a szeptemberi kampány hirdetési feladatainak ellátására is hirdetmény nélküli, egyajánlatos közbeszerzést követően szerződött a Miniszterelnökség, illetve a Nemzeti Kommunikációs Hivatal a HG 360 Kft.-vel, ismét 380 millió forintért.
Találatok: [11]  Oldalak:   1 2   >  >>