language

Kulcsszavak:

gazdálkodás highlight_off

Intézmények:

TV2 Média Csoport Zrt. highlight_off

Kapcsolódó szervezetek:
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [7]  Oldalak:   1

Választási kampány nélkül kevesebb jut propagandára, de az a „megfelelő” helyekre

Harmadára csökkent az állami reklámköltés a tavaszi parlamenti választás után, de az eloszlása semmivel sem lett demokratikusabb: több mint 80 százaléka kormányközeli médiumokhoz került.

Akár Simicska és Spéder sorsára juthat a pikszisből kiesett Vida József

Fogyatkoznak a kívánatos csúcsmenedzseri állások a hatalom közelébe került üzletembereknek. Legutóbb Vida József, Mészáros Lőrinc földije bukott ki az állami gigabank, a Magyar Bankholding vezetéséből, miután fő szerepet vállalt a takarékszövetkezeti szektor felszámolásában.

Sokba kerülhet még nekünk a NER nagyravágyó bankja

Nagyon bízik saját jövőbeli teljesítményében a kormányfő kedvére épülő bankcsoport vezérkara, az unortodox építkezés árát azonban végső soron az állampolgárok fizethetik meg.

Új óriáshitel a TV2-nél, és közben Mészáros Lőrinc is közelebb került a csatornához

A TV2 eddigi műsorgyártója, az IKO tulajdonrészt szerzett a TV2-t – és még számos más kisebb adót – üzemeltető TV2 Média Csoport Zrt.-ben. A tulajdonrésze 24,2 százalék lett. Vida József és Mészáros Lőrinc saját cégeiknek adott a saját bankjukonn keresztül pénzt. Több mint 20 milliárd forintot, de a közpénzen finanszírozott hirdetéseken keresztül az adófizetők állják majd a TV2 és az IKO hiteltörlesztésének egy részét (is). A TV2 már külföldön is terjeszkedik, 5 millió euróért (1,76 milliárd forint) megvették a szlovén Planet TV-t, így akár az is lehet, hogy a külföldi terjeszkedésre kell ez a hatalmas összeg.

Két és félmilliárd forintot költött a kormány az idei első Stop Soros kampányra

Decemberben és januárban hat nagy reklámkampányt rendelt a Miniszterelnöki Kabinetiroda összesen 4 milliárd forint értékben. Ebből a legdrágább a Stop Soros kampány volt, amire rögtön az elején 2,46 milliárdért rendeltek hirdetéseket. Emellett elment 252 millió a nyugdíjasok karácsonyi utalványának, bő 355 millió egy parlamenti határozat, és 676 millió a kormány eredményeinek reklámozására. Az adatokért 17.600 forintot kért a Kabinetiroda, de az egyik iratot kétszer is olvashatatlanul küldte el.
Találatok: [7]  Oldalak:   1