language

Személyek:

Nyerges Zsolt highlight_off

Intézmények:

Young & Partners Kft. highlight_off

Nyerges Zsolt

Dr. Nyerges Zsolt (Szolnok, 1967) szolnoki ügyvéd, jobboldali üzletember. Öccse, Attila állatorvos. 2015 előtt Simicska Lajos bizalmasa és üzlettársa. Sokáig ő volt a 2010 és 2014 között közel 300 milliárd forintnyi építési közbeszerzésben részt vállaló Közgép Zrt. vezérigazgatója is, és ugyan a cég éléről 2017-ben távozott, tulajdonosként megőrizte pozícióját a vállalkozásban. Nyerges éveken keresztül tulajdonos és igazgató volt a Fidesz médiabirodalmát szervező Infocenter.hu Zrt.-ben is. 2018 júliusában Nyerges megvásárolt a a kegyvesztett Simicska és családja üzleti érdekeltségeit. Szolnoki illetőségűként régi ismerőse Lévai Anikó, rajta keresztül került kapcsolatba Orbán Viktorral is. Barátjának, Ökrös Imrének élettársa Lévai Gizella, Lévai Anikó testvére. (fotó: MTI)

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [4]  Oldalak:   1

A Simicska–Orbán-kiegyezés titkai - A szabad elvonulás ára

Az elmúlt három évben akadt pillanat, amikor Simicska Lajos hajlandó lett volna kiegyezni Orbán Viktorral, de a felesége az utolsó percig tartotta benne a lelket. Április 8. után azonban a miniszterelnök már nem akart alkudozni. A fegyverletételt végül Nyerges Zsolt szíves közreműködésével hozták tető alá.

Ha nagy pénz van az asztalon, azt egy fideszes haver viheti

Korrupciókutatók megvizsgálták a kormány kommunikációs közbeszerzéseit, és nem örültek az eredményeknek. A kommunikáció eleve egy ideális iparág a lopáshoz, de ilyen erős összefüggésekre valószínűleg kevesen számítottak.

Hogyan működött Orbán és Simicska médiabirodalma?

A Kreatív több mint nyolcvanezer közbeszerzési és reklámozási adat elemzése után kiszámolta, leírta és lerajzolta, hogyan épült fel és működött az előző Orbán-kormány alatt Simicska Lajos médiabirodalma.

Lajos már ki van fizetve

Az állami, kormányzatközeli hirdetési piac listaáron úgy évente 30 milliárd forint, ténylegesen talán a fele-harmada. Így is sok üzlet van benne, hiszen jól keres, aki a reklámokat elkészíti (a kreatívok), aki befoglalja (a médiaügynökségek), és sok pénzt kap az is, ahol ezek sűrűsödnek (tévék, rádiók, újságok, portálok, plakátcégek). A pontos adatokat lásd a Kantar Mediatól kapott táblázatainkban!
Találatok: [4]  Oldalak:   1