language

Intézmények:

Antenna Hungária Zrt. highlight_off

Lapok:

atlatszo.hu highlight_off

Antenna Hungária Zrt.

Az Antenna Hungária évtizedek óta meghatározó szereplője a hazai telekommunikációs szektornak. Magyarország második legnagyobb távközlési vállalatcsoportja.

2014. május 30-án lezárult az a tranzakció, melynek eredményeképpen a Magyar Állam tulajdonában álló Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. (NISZ) visszavásárolta a francia TDF Csoporttól (TDF) az Antenna Hungária Zrt. 100%-át. Így a cég kilenc év után újra állami tulajdonba került.


Az Antenna Hungária Zrt.-t a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett 4iG Nyrt. (76,78%) és a Magyar Állam (23,22%) tulajdonolja.

2023 januárjában zárult le a Vodafone Magyarország Zrt.felvásárlása, melynek eredményeként a Jászai Gellért vezette 4iG Nyrt. leányvállalatán, az Antenna Hungária Zrt.-n keresztül 51%-os részesedést szerzett a telekommunikációs cégben.

atlatszo.hu

2011-ben alapított, független oknyomozó online-újság, mely a közélet tisztaságáért és közpénzekkel történő gazdálkodás átláthatóságáért küzd. Kiadója az Átlátszó.hu Közhasznú Nonprofit Kft, melynek ügyvezetője Bodoky Tamás. Munkájukat közadakozásból finanszírozzák, magánszemélyektől várnak adományokat függetlenségük megtartása érdekében. Alapítványuk az ÁtlátszóNet alapítvány.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [10]  Oldalak:   1

392 millió megy el az Európa-liga döntőre, ebből is Balásy Gyula cégei profitálnak

Az ma már nem igazán kérdés, hogy ki nyeri el a Nemzeti Kommunikációs Hivatal által lefolytatott egyes közbeszerzéseket, legfeljebb az, hogy pontosan mire mennyit költenek az egyes szervezetek. A hivatal első negyedéves tájékoztatójából többek között kiderült, hogy a Puskás Arénában megrendezésre kerülő foci Európa-liga döntő rendezvényszervezési feladatai 392 millióra rúgnak. A kormánykedvenc Mathias Corvinus Collegium Alapítvány (MCC) pedig 2,4 milliárdot költ rendezvényekre. A kivitelezői feladatokat minden esetben Balásy Gyula cégei kapták.

Karácsonyra talán megtudhatjuk, mennyibe került az augusztus 20-i turulszobros buli

A Magyar Turisztikai Ügynökségtől azt szerettük volna megtudni, hogy mennyit költöttek és kikkel szerződtek az augusztus 20-i államalapítási ünnep szervezése során, de úgy tűnik, új indok került elő az újságírói adatkérések lassítására. Most már nem a járványhelyzetre, hanem “a gazdaság COVID-válságot követő újraindításával kapcsolatos kiemelt feladataira” hivatkozva tolták ki – újabb – 45 nappal a válaszadási határidejét az augusztus 23-án beadott közadatigénylésünknek. Az Átlátszó jogászai szerint viszont az ilyen válaszhalogatás egy alkotmánybírósági ítélet alapján jogellenes.

Mikulás-ünnepség 24 millióért: 2,8 milliárd ment el az állami cégek rendezvényeire az év végén

Újabb elemei derültek ki annak a keretszerződésnek, amelyet a Nemzeti Kommunikációs Hivatal tavaly nyáron kötött az Antenna Hungária Zrt.-vel. A legutóbb közzétett tájékoztató szerint 2019 utolsó negyedévében összesen 2,8 milliárd forintot költöttek az állami cégek és szervek rendezvényeire.

2019 harmadik negyedévében 1,8 milliárd forintot költöttek Rogánék az állami cégek rendezvényeire

363,5 millió forintot költött el a Nemzeti Kommunikációs Hivatal az Antenna Hungária Zrt. révén az Orbán Ráhel barátnője vezette Magyar Divat & Design Ügynökség rendezvényeire, de közel 173 millió jutott a miniszterelnök fogorvosa, Bátorfi Béla által szorgalmazott 2020-as Giro d’Italia kerékpárverseny kommunikációjára is.

Első fokon megnyertük az MTVA ellen indított pert – ki kell adniuk az Antenna Hungáriával kötött szerződéseket

Nagyon gyorsan, rögtön az első tárgyalási napon ítélethozatallal lezárta első fokon a bíróság azt a pert, amit azért indítottunk, hogy megtudjuk, milyen szerződéseket kötött az MTVA az Antenna Hungáriával. A dokumentumokat azért kértük ki, mert szeretnénk tisztán látni a mobil közvetítőkocsik ügyében. Úgy tudjuk ugyanis, hogy az állami médiát évi 80 milliárd forintból előállító MTVA műsorai egy részét az Antenna Hungária nevű, eddig főként műsorterjesztéssel foglalkozó állami cég közreműködésével gyártja le – nyilvános verseny nélkül.

Milliárdok nyomában – bepereljük az MTVA-t az Antenna Hungáriával kötött titkos szerződések miatt

Műsorai egy részét az állami médiát évi 80 milliárd forintból előállító MTVA az Antenna Hungária nevű, eddig főként műsorterjesztéssel foglalkozó állami cég közreműködésével gyártja le. A munkákat minden jel szerint nyilvános verseny nélkül kapja meg a cég. Hogy pontosan mennyi pénz folyik így át az MTVA-tól az Antenna Hungáriához, az a két cég között megkötött szerződésekből és azok mellékleteiből derülhetne ki, a műsorgyártásra vonatkozó szerződéseket viszont nem hozták nyilvánosságra. A két cég közötti szerződéseket az MTVA-tól hiába kértük, üzleti titokra hivatkozva nem adták ki azokat. Az adatokért pert indítottunk.

Jövőre is a Valton biztosítja az állami rendezvényeket

A Hungarofest nettó 960 millió forintos tenderén a Fidesz kedvenc biztonsági cége mellett nyert az Antenna Hungária Zrt., a GEM Kft., és az Event Stuff Kft. is. Azt nem tudni, hogy melyik cég mennyi pénzt kap a közel egymilliárdos összegből.

Újabb 620,5 millióval drágult a vizes vb

497 millió forintba kerül a Duna Aréna üzemeltetése, amit Kis-Szölgyémi Ferenc cége végez majd. A Császár-Komjádi uszodába 123,5 millióért vesznek eredményjelző LED-falat és egyéb felszereléseket az Antenna Hungária Zrt.-től.

6,35 milliárd forintért reklámozza az állam a monopolhelyzetben lévő áramszolgáltatót

Az MVM Csoport reklámozására 6,35 milliárd forint jut, a vizes vb kampánya 3 milliárdba kerül, és az állampolgárok tájékoztatása is sokba kerül.
Találatok: [10]  Oldalak:   1