language

Intézmények:

Artamondo Kft. (Magyar Demokrata) highlight_off

Lapok:

atlatszo.hu highlight_off

atlatszo.hu

2011-ben alapított, független oknyomozó online-újság, mely a közélet tisztaságáért és közpénzekkel történő gazdálkodás átláthatóságáért küzd. Kiadója az Átlátszó.hu Közhasznú Nonprofit Kft, melynek ügyvezetője Bodoky Tamás. Munkájukat közadakozásból finanszírozzák, magánszemélyektől várnak adományokat függetlenségük megtartása érdekében. Alapítványuk az ÁtlátszóNet alapítvány.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [5]  Oldalak:   1

Földi László felesége, Bogár László, és Georg Spöttle fellépéseit is az MVM támogatásából fizette ki a CÖF

Az Orbán-kormány kedvenc civil szervezete 1 millió forintot költött tavaly a félmilliárdos MVM-támogatásból a “Civil Akadémia” nevű programsorozat előadói és műsorvezetői díjaira. Az akkor még EchoTV-s Földi-Kovács Andreának 8 alkalommal fizettek műsorvezetésért, és Georg Spöttle migránsozós előadását is az MVM-től kapott közpénzből fedezte a CÖF.

A paksi atomerőmű reklámozására 2,2 milliárd forintot költöttek az elmúlt két évben

2016-ban a reklámköltések közel 60 százaléka, 2017-ben már a 87 százaléka került kormányközeli médiacégekhez. De tavaly már kapott pénzt az MVM leányvállalatától a Népszava kiadója és az ATV is.

Tavaly 12 milliárdot költött sorosozós reklámkampányokra a kormány

A 2017-es első és második nemzeti konzultációhoz több részletben rendelt a Miniszterelnöki Kabinetiroda hirdetéseket bő 12 milliárd forint értékben. Az összegből közel 4 milliárd forint Mészáros Lőrinc médiacégeihez került, de más NER-közeli vállalkozók is jól jártak a propagandakampányokkal. Kikértük és mutatjuk az egész éves részletes adatokat, melyekért Rogán hivatala összesen 114 ezer forint költségtérítést kért az Átlátszótól.

Júliustól októberig 4,9 milliárd forintot költött propagandára a kormány

1,3 milliárd forint volt az Erzsébet-táborok reklámozása, 489 millió a vizes vb kampánya, 846 millióért jelentek meg PR-cikkek a kormányzati intézkedésekről, és 2,3 milliárd ment el a Soros-terves hirdetésekre. Mészáros Lőrinc médiacégeinél összesen 1,24 milliárd forint landolt ezekből a kormánykampányokból, de Tombor András, Habony Árpád, és Andy Vajna cégei is jól jártak. Az adatokért megint költségtérítést kért tőlünk a Miniszterelnöki Kabinetiroda.

A Közérdekvédelmi Központ közzétette a paksi bővítés előkészítése során kötött szerződéseket

A Közérdekvédelmi Központ honlapján nyilvánosságra hozta az MVM Paks II. Zrt. 2014-ben, 2015-ben és 2016-ban kötött szolgáltatási és beszerzési szerződéseit, mivel azokat továbbra sem tette hozzáférhetővé az atomerőmű bővítéséért felelős állami vállalat.
Találatok: [5]  Oldalak:   1