language

Kulcsszavak:

átláthatóság highlight_off

Intézmények:

Budapest Főváros Önkormányzata highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [25]  Oldalak:   1 2 3   >  >>

Fővárosi vizsgálóbizottság: Tarlós alatt az orosz lobbi alakította a 3-as metrókocsik beszerzését

A momentumos Havasi Gábor lapunknak arról beszélt, hogy a fővárosi jelentés az M3-as metró felújításáról már 90 százalékban kész van, hamarosan be is mutatják.

Áder senkit nem érdekelt, engedély nélkül bontották le a margitszigeti teniszstadiont

Engedély nélkül bontották le az UTE egykori, Margitszigeten lévő teniszstadionját, ezért az V. kerületi kormányhivatal bírságot szabott ki az építtető Nemzeti Sportközpontokkal szemben. A bontást a kormányhivatal tudomásul vette, hiszen az eredeti állapotot nem lehet visszaállítani.

A Simicska–Orbán-kiegyezés titkai - A szabad elvonulás ára

Az elmúlt három évben akadt pillanat, amikor Simicska Lajos hajlandó lett volna kiegyezni Orbán Viktorral, de a felesége az utolsó percig tartotta benne a lelket. Április 8. után azonban a miniszterelnök már nem akart alkudozni. A fegyverletételt végül Nyerges Zsolt szíves közreműködésével hozták tető alá.

Nincs pardon: Tarlós nagyon akar egy OLAF-jelentés Varga Mihálytól

Hiába tiltaná a nyilvánosságra hozatalát a fővárosi közgyűlés fideszes frakciója, ha Tarlós István megkapja a Budapest Szíve program visszásságait taglaló jelentést, akkor közzé is teszi.

Tarlós újabb OLAF-jelentést kérhet ki

Felkérte a Fővárosi Közgyűlés Tarlós István főpolgármestert arra, hogy kikérje a „Budapest Szíve” programmal kapcsolatos Európai Csalás Elleni Hivatal (OLAF) jelentést.

A kockázatelemzés még nem készült el, amikor Tarlós megszavaztatta a mobilgátat

Április 5-én a Fővárosi Közgyűlés döntött a Rómia-part sorsáról: mobil gát épül a parton, ez pedig a jelenlegi természetközeli állapot felszámolását jelenti. A főpolgármester szerint nem politikai, hanem szakmai döntés született. A birtokunkban lévő tervezői szerződés ennek ellentmond, hiszen abból kiderül, hogy a megbízó pontosan körülírta, hová kerülhet a védmű – ezzel azt is, hogy mi épülhet a Rómain. Kiderítettük azt is, hogy a tervező nem készített kockázatelemzést és haváriatervet – vagyis a közgyűlés úgy döntött a mobil gátról, hogy nem volt tisztában annak a kockázataival. Pedig nem jelentéktelen a dolog tétje: egy 2013-as haváriaterv szerint a mobilgát sérülése esetén a hullámtérben élők figyelmeztetésére sem lesz elég idő, és néhány óra alatt több méteres víz boríthatja Csillaghegy egy részét, Békásmegyert, és a Pók utcai lakótelepet.

Azért egyezik az ÁSZ- és az OLAF-jelentés, mert ugyanazokat a szabálytalanságokat állapították meg

Az Európai Csalás Elleni Hivatal (OLAF) hasonló tényekre és megállapításokra jutott a 4-es metró építésével kapcsolatban a 2017 február elején nyilvánosságra hozott jelentésében, mint az Állami Számvevőszék a 2010 októberében közzétett ellenőrzésében – közölte Horváth Bálint, az ÁSZ kommunikációs igazgatója a szervezet honlapján kedden megjelent cikkben.

Újabb fordulat a 4-es metró ügyében - a kormány is visszakérheti a pénzt

A feltárt szabálytalanságok miatt az Európai Bizottság 59 milliárd forint uniós támogatást visszakér a 4-es metró projektből. A kormányinfó elhangzott, hogy ezen alapon a magyar államnak – az államháztartási törvény alapján - is vissza kellene követelnie Budapesttől a 77 milliárdos állami támogatást- igaz az ügyben még vádemelés sem történt, nemhogy bírósági ítélet lenne.

OLAF-jelentés: Tarlós meglepődött

A főpolgármester szerdán, az Echo TV Napi Aktuális című műsorában arra a kérdésre, hogy meglepte-e bármi az OLAF-jelentésben, az válaszolta: az esetek, az észrevételek száma lepte meg. Tudni kell, hogy a metrószerződéseket a Demszky-féle városvezetés "annak idején egyáltalán nem vitte" a Fővárosi Közgyűlés elé.

Így nőtt 5 milliárdról 32 milliárd forintra a Margit híd felújításának költsége

„Annyiba került, mintha egy centiméter vastagon bevonták volna arannyal” – nagyjából így él a köztudatban a Margit híd felújítása. Az bizonyos, hogy az eredetileg tervezett költség többszörösébe került a projekt, érdemben senki nem ellenőrizte, és a mai napig nem nyilvánosak azok az adatok, amelyek alapján igazolni vagy cáfolni lehetne a sokmilliárdos túlárazás gyanúját. A politikailag talajt vesztett, meggyengült integritású városháza, kezében a 30 milliárddal, ideális üzleti partnere volt a nagyétvágyú kivitelezőknek.
Találatok: [25]  Oldalak:   1 2 3   >  >>