language

Lapok:

economx.hu (napi.hu) highlight_off

Kulcsszavak:

hirdetés highlight_off

economx.hu (napi.hu)

Az Economx (korábban Napi.hu) önmagát függetlenként definiáló üzleti és pénzügyi hírportál. 100%-os tulajdonosa az Indamedia Network Zrt.

Eredetileg a Napi Gazdaság újság honlapja volt www.napigazdaság.hu domainnéven. 2011 áprilisától megújult külsővel jelent meg. Új funkciója lett a real time tőzsdei részvényárfolyam-szolgáltatás. 2013 augusztusában, a Napi Gazdaság tulajdonosváltásakor (és Magyar Időkké alakulásakor) levált a nyomtatott lapról és önálló szerkesztőséget alakított, a kiadócég tulajdonosa a Spéder Zoltán-féle CEMP lett. 2023. szeptember 8-tól Economx néven működik. Az Economx kiadója a www.napi.hu Online Kft., melyet az Indamedia Network Zrt.-n keresztül Ziegler Gábor és Vaszily Miklós tulajdonolnak 50-50%-ban.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [22]  Oldalak:   1 2 3   >  >>

A Miniszterelnökség túlárazás miatt megsemmisítette a Nemzeti Kommunikációs Hivatal közbeszerzését

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal eredménytelennek minősítette a Nemzeti Kastélyprogram és Nemzeti Várprogram kommunikációjára kiírt közbeszerzését azért, mert az eljárást ellenőrző miniszterelnökségi főosztály súlyos jogsértést - túlárazást - tárt fel az eljárással kapcsolatban. Drágán dolgoztak volna a New Land és a Brightly kommunikációs ügynökségek, a számlát pedig uniós forrással finanszírozták volna.

Gigantikus összeget költött a Fidesz plakátokra

Amíg a kormányoldalon már 3 milliárd forintos összköltségben vásároltak plakáthelyeket, addig az egyesült ellenzék mindössze 390 milliót fordított erre a célra. A Fidesz megsérthette a kampányfinanszírozási törvényt azáltal, hogy a közterületi párthirdetésekre közel 1,5 milliárd forintot költött márciusban – derül ki egy friss jelentéséből.

Jön az új kormányzati lakossági kampány

A kormányzati kommunikációt lebonyolító három cég, a New Land Media Kft., a Lounge Design Kft. és a MyAd Marketing Kft. nettó 259 milliós munkát kapott a Nemzeti Kommunikációs Hivataltól.

Áder visszadobta a plakáttörvényt

Megfontolásra visszaküldte az Országgyűlésnek a burkolt pártfinanszírozás megakadályozását és az átlátható kampányfinanszírozás biztosítását célzó törvényt Áder János köztársasági elnök csütörtökön. Az államfő erről szóló levele a parlament honlapján olvasható.

Nem volt meg a kétharmad - Elbukott a szigorítás

Nem kapta meg a szükséges kétharmados többséget szerdán a parlamentben az átlátható kampánytevékenység érdekében javasolt kormánypárti törvénymódosítás, vagyis az úgynevezett plakáttörvény, amely kampányidőszakon kívül megtiltotta volna a politikai plakátok kihelyezését mind a kormánynak, mind a pártoknak - írta az MTI.

Nagy a titokzatoskodás a vizes vébé körül

Szinte semmit sem árulnak el a vizes vébé szervezői arról, hogyan folytatják az esemény nemzetközi reklámkampányát. Magyarországon a közterületeken - amelyeket elárasztottak a kormány kék plakátjai - alig látni az eseményt hirdető plakátot.

Újabb csata az Orbán-Simicska háborúban

A kormány készülő rendelete eltüntetné a magyar városokban lévő hirdetőoszlopokat és gyakorlatilag az órásplakátokat is megszüntetné. Az intézkedés a miniszterelnökkel haragban lévő Simicska Lajos üzleti érdekeltségét sértené

Visszaütött a rezsitrükk az Orbán-kormányra

A kormány intézkedései miatt vélhetően jókora állami támogatással kellett megmenteni a csődtől a vízközmű cégeket, amelyek hírek szerint részben egy-két ezer fős kirúgásokkal igyekeznek talpon maradni. Eközben zsíros üzleteket adnak egy kormány közeli reklámcégnek.

Ilyen még soha nem volt - Magyarországra figyel Európa

A kormány csaknem 1,3 milliárd forinttal támogatja 2014-2016 között a Bocuse d'Or szakácsversenyeken a magyar részvételt és a jövő évi budapesti európai döntő megrendezését. A céges támogatók között feltűnik egy nagy adótartozó is, a pr- és marketingmunkát pedig egy közbeszerzéseken sikeresen szereplő ügynökségre bízták.
Találatok: [22]  Oldalak:   1 2 3   >  >>