Személyek: |
Találatok: [3] Oldalak: 1
Újabb rekord: kétmilliárd forint felett a Megafon facebookos hirdetési számlája
A Megafon központ 2020 nyarán alakult, saját meghatározása szerint azért, hogy „profi Facebook-harcosokat képezzen ki”, akik aztán a közösségi médiában terjesztik a konzervatív eszmét, ellenállva a „liberális véleménydiktatúrának”. Ebből a gyakorlatban az lett, hogy rengeteg – és elég homályos eredetű – hirdetési pénzzel tolják meg a támogatott influenszereik facebookos posztjait, amelyek tartalmilag minden esetben 100 százalékosan egybevágnak a Fidesz-propaganda éppen aktuális mondanivalójával.
Abkarovits Joca
Apáti Bence
Bohár Dániel
Csenge Ibolya
Dávid Bence
Deák Dániel
Déri Stefi
Filep Dávid
Hortay Olivér
Korondy Tamás
Kötter Tamás
Rákay Philip
Szarvas Szilveszter
Trombitás Kristóf Keresztély
Fidesz
Magyarország Kormánya
Megafon Digitális Inkubátor Központ Nonprofit Kft.
átláthatóság
gazdálkodás
hirdetés
klientúra
túlárazás / pénznyelő
Belépés Támogatás Harminc nap alatt 200 millió forintot költött facebookos hirdetésekre a Megafon
Jelentős összegeket költ el a Megafon központ a kegyelmi botrány és Magyar Péter színre lépése óta: nemrég írtuk, hogy a havi költési számlájuk 143 millió forint volt – és ez most csak még tovább emelkedett. Az aktuális adatok szerint ugyanis március 21. és április 19. között összesen 199 403 631 forintot költöttek a Megafon-influenszerek hirdetéseire, szám szerint 348 darabra.
Abrakovits Joca
Apáti Bence
Bohár Dániel
Csenge Ibolya
Deák Dániel
Déri Stefi
Filep Dávid
Hortay Olivér
Korondy Tamás
Kötter Tamás
Rákay Philip
Szarvas Szilveszter
Trombitás Kristóf Keresztély
Civil Összefogás Fórum - Civil Összefogás Közhasznú Alapítvány
Megafon Digitális Inkubátor Központ Nonprofit Kft.
átláthatóság
hirdetés
klientúra
túlárazás / pénznyelő
143 millió forint a Megafon havi facebookos hirdetési számlája
A kegyelmi botrány, majd Magyar Péter színre lépése nyomán alaposan felbolydult a magyar közélet, és egészen példátlan módon, hosszú időre kicsúszott a Fidesz kezéből a kezdeményezés, a közbeszéd feletti kontroll. Ezt gigantikus kommunikációs hadművelettel próbálják visszaszerezni – eddig felemás sikerrel. A propaganda gyakorlatilag egyetlen, pénzügyileg átlátható szelete a facebookos hirdetések világa, amiről a Meta rendszeresen közzétesz adatokat. Ezekből az adatokból pedig az látszik, hogy rég nem látott mennyiségű pénzt égetnek el mostanában hirdetésekre a kormány üzeneteit sulykoló közösségi médiás csatornák. A legfontosabb ilyen csatorna a Megafon, aminek az elmúlt 30 napos számlája (március 10. és április 8. között) a Meta Ad Library adatai szerint
Abrakovits Joca
Apáti Bence
Bohár Dániel
Csenge Ibolya
Deák Dániel
Déri Stefi
Hortay Olivér
Korondy Tamás
Rákay Philip
Szarvas Szilveszter
Trombitás Kristóf Keresztély
Civil Összefogás Fórum - Civil Összefogás Közhasznú Alapítvány
Megafon Digitális Inkubátor Központ Nonprofit Kft.
hirdetés
klientúra
túlárazás / pénznyelő
Találatok: [3] Oldalak: 1