language

Lapok:

Intézmények:

MÁV Cargo Árufuvarozási Zrt. highlight_off

Kapcsolódó szervezetek:

HVG

A Heti Világgazdaságot 1979-ben alapították, a Világgazdaság utódjaként, folytatásaként. Kezdetben a Magyar Kereskedelmi Kamara finanszírozásában jelent meg. Kritikus szellemiségű lapként indult, hamarosan Magyarország vezető gazdasági hetilapjává vált. 1989-ben alapítottak a HVG-t kiadó HVG Kiadói Rt.-t. 1994-ben a szerkesztőség és a cég munkatársai felvásárolták a cég részvényeit. 1997-ben elsők között indított internetes portált. 2003-ben a német Westdeutsche Allgemeine Zeitung többségi tulajdont szerzett az ekkor már HVG Kiadó Zrt. néven működő kiadóban, ám a lap a szerkesztői függetlenségét továbbra is megőrizte. 2014-ben a német cég megvált többségi tulajdonától, melyet a szerkesztőség és a korábbi részvénytulajdonosok a menedzsmenettel karöltve visszavásárolták. A színvonalas működéshez 2010-ben egyre több anyagi támogatásra van szükség, ezért a HVG elindította a Pártolói Tagság programját 2018-ban, melynek keretein belül az olvasók adományokkal tudják támogatni a lapot. A HVG főszerkesztői: Jakus Ibolya, Nagy Iván Zsolt.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [12]  Oldalak:   1 2   >  >>

MÁV Cargo-ügy: "sosem volt szó kenőpénz-fizetésről"

Visszautasította a MÁV Cargo megvásárlásával kapcsolatos korrupció vádját Horst Pöchhacker vezető osztrák vasúttársasági tisztségviselő a Kurier osztrák lapnak adott csütörtöki nyilatkozatában.

Die Presse: az osztrák vasút magyar rémálma

Az osztrák konzervatív lap szerdai számában arról ír, hogy az Osztrák Szövetségi Vasút (ÖBB) számára a MÁV Cargo megvásárlása eddig csak veszteségeket és imázsproblémákat okozott.

Régi vezetők új szerepben

Elszámoltatási láz ide vagy oda, néhányan növelték befolyásukat az Orbán-kormány megalakulása óta a leköszönt politikai garnitúra emberei közül – főképp az infokommunikáció és a közösségi közlekedés területén.

Üzleti korrupció: a Strabagtól a Daimlerig

Nem a Daimler-ügy az első nemzetközi korrupciós botrány, amelyben felmerül a gyanú, hogy magyar kormánytisztviselők vagy politikai pártok kenőpénzeket fogadtak el. Az is előfordult, hogy magyar cégvezetők keveredtek külföldön vesztegetés gyanújába.

Milliárdos MÁV-vagonügylet: roncsvas vagy aranybánya?

A MÁV hulladékáron értékesített kétezer vagonja ügyében tovább folyik a nyomozás a Budapesti Rendőr-főkapitányságon.

MÁV Cargo-vagonok: beolvadtak vagy elpárologtak?

A MÁV 2 ezer tehervagonjának eladását vizsgáló nyomozásnak kellene kiderítenie, valóban hulladék állapotúak voltak-e a járművek, s valóban a diósgyőri kohókba kerültek-e.
Találatok: [12]  Oldalak:   1 2   >  >>