language

Intézmények:

Budapesti Közlekedési Központ (BKK) highlight_off

Lapok:

NOL (Népszabadság) highlight_off

Budapesti Közlekedési Központ (BKK)

A Budapesti Közlekedési Központ (BKK), hivatalos nevén BKK Budapesti Közlekedési Központ Zrt. egy 2011. január 1-jén megalakult budapesti önkormányzati közlekedési közszolgáltató vállalat, a fővárosi közlekedés irányító szervezete.

Vezérigazgatók:

  • 2010–2015: Vitézy Dávid
  • 2015–2019: Dabóczi Kálmán
  • 2019–2020: Nemesdy Ervin
  • 2020: Varga Ivett
  • 2020: Fendrik László (megbízott vezérigazgató)
  • 2021–: Walter Katalin

NOL (Népszabadság)

A Népszabadság Magyarország legnagyobb országos politikai, közéleti napilapja volt 2016. októberi megszűnéséig. Az újság a rendszerváltásig az MSZMP központi lapjaként működött, a jogutód Magyar Szocialista Pártnak a hozzá kötődő Szabad Sajtó Alapítvány révén 2015-ig jelentős befolyása volt a lapra. 1990. szeptember 1-jétől a lapot a Népszabadság Rt. adta ki. 2003-ban a lap fő tulajdonosa a svájci Ringier magyarországi leányvállalata, a Ringier Kiadó Kft. lett. 2014 januárjában a Ringier és az Axel Springer-Budapest Kiadói Kft. fúziója miatt a Gazdasági Versenyhivatal döntése nyomán a portfólió egy részét (regionális lapok és országos média mellett a Népszabadságot kiadó cég 70,4%-át) az osztrák Vienna Capital Partners vette át, amelynek fő tulajdonosa Heinrich Pecina osztrák üzletember. Pecina médiacége, a Mediaworks 2015-ben az MSZP pártalapítvány és a munkatársak egyesületének tulajdonrészét is megszerezte. 2016. október 8-án a kiadó gazdasági okokra hivatkozva felfüggesztette a lap kiadását. Október 25-én Pecinától a Mészáros Lőrinchez köthető Opimus Press Zrt.-hez került a Népszabadságot is tulajdonló Mediaworks Hungary Zrt. részvényeinek 100%-a, emiatt sokan politikai nyomásgyakorlást látnak a lap bezárása mögött.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [27]  Oldalak:   1 2 3   >  >>

Ettől dagad a Széll Kálmán téri bronzbuksza

Esetenként négyszázszoros eltérés is mutatkozott a Széll Kálmán tér átépítését végző konzorcium számláján szereplő összeg és a teljesítést igazoló mérnök által jóváhagyott ár között. A Népszabadság igencsak meglepő tételekre bukkant az elszámolásokban. Majd 2,4 millió forintot fizettek például egy diszpécserasztal szétbontásáért.

A BKK-nál már gyakorlat bukott vezetőket alkalmazni

Újabb meghökkentő személyzeti döntésre készül a Budapesti Közlekedési Központ. A Design Terminál beruházása körüli botrányban érintett Központi Szolgáltatási Főigazgatóság akkori pénzügyi vezetőjét alkalmaznák. Még szép, hogy pénzügyi vezetőként.

Liberálisok: úgy újítják fel a Széll Kálmán teret, mint a Várkert Bazárt

A Magyar Liberális Párt szerint a Széll Kálmán tér felújítása olyan lesz, mint a Várkert Bazáré: átadják, majd felbontják. A tér felújítása csúszik, de a főváros nem beszél a következményekről – mondta a párt budapesti választmányának elnöke szombaton.

Titkos számla 5,3 milliárdról

Nemcsak a költségvetése, hanem a részletes elszámolása is titkos a Széll Kálmán tér 5,3 milliárd forintba kerülő rekonstrukciójának. Az adatok kiadását azzal utasítják el, hogy az aránytalan sérelmet okozna a kivitelezőknek.

De mi kerül ezen ennyibe?

Üzleti titok a néhai Moszkva tér felújításának költségvetése. Tételes elszámolás hiányában azonban nem állapítható meg, valós árakkal számolnak-e. Egy pesti ügyvéd sikkasztás gyanúja miatt feljelentést tett.

Hagyó-per: Kísért a múlt?

A Kecskeméti Törvényszék júliusban adatszolgáltatásra kérte fel a Budapesti Közlekedési Központot (BKK) és a BKV-t a cégek 2008 és 2013 között aláírt kommunikációs, marketing-, tanácsadói, tanulmánykészítő és reklámszerződéseivel, illetve a fenti időszakban ezen feladatkörben alkalmazott munkatársak létszámának és fizetésének alakulásával, illetve a fenti tevékenységre fordított költségkerettel kapcsolatban.

Megszórták prémiummal a budapesti cégvezetőket

Hat fővárosi társaság vezetője múlt évi prémiumfeladatainak teljesítettségéről és a kapcsolódó kifizetésekről döntött szerdán a Fővárosi Közgyűlés.
Találatok: [27]  Oldalak:   1 2 3   >  >>