language

Intézmények:

Győr–Sopron–Ebenfurti Vasút (GYSEV) Zrt. highlight_off

Lapok:

NOL (Népszabadság) highlight_off

NOL (Népszabadság)

A Népszabadság Magyarország legnagyobb országos politikai, közéleti napilapja volt 2016. októberi megszűnéséig. Az újság a rendszerváltásig az MSZMP központi lapjaként működött, a jogutód Magyar Szocialista Pártnak a hozzá kötődő Szabad Sajtó Alapítvány révén 2015-ig jelentős befolyása volt a lapra. 1990. szeptember 1-jétől a lapot a Népszabadság Rt. adta ki. 2003-ban a lap fő tulajdonosa a svájci Ringier magyarországi leányvállalata, a Ringier Kiadó Kft. lett. 2014 januárjában a Ringier és az Axel Springer-Budapest Kiadói Kft. fúziója miatt a Gazdasági Versenyhivatal döntése nyomán a portfólió egy részét (regionális lapok és országos média mellett a Népszabadságot kiadó cég 70,4%-át) az osztrák Vienna Capital Partners vette át, amelynek fő tulajdonosa Heinrich Pecina osztrák üzletember. Pecina médiacége, a Mediaworks 2015-ben az MSZP pártalapítvány és a munkatársak egyesületének tulajdonrészét is megszerezte. 2016. október 8-án a kiadó gazdasági okokra hivatkozva felfüggesztette a lap kiadását. Október 25-én Pecinától a Mészáros Lőrinchez köthető Opimus Press Zrt.-hez került a Népszabadságot is tulajdonló Mediaworks Hungary Zrt. részvényeinek 100%-a, emiatt sokan politikai nyomásgyakorlást látnak a lap bezárása mögött.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [3]  Oldalak:   1

Repkednek a milliók az állami cégeknél

Néhány állami vállalat már a szeptember 15-i határidő lejárta előtt megjelentette internetes oldalán vezetői javadalmazásának listáját, mások az utolsó percig kivártak. Tegnap késő délután még sok honlapon hiába nézelődtünk.

Csepi szerint nem lesz baj a MÁV Cargo-eladással

Továbbra is bizakodó a MÁV Cargo privatizációs szerződésével kapcsolatban a közlekedési tárca. A versenyhivatal, a vasúti hivatal és a számvevőszék kifogásai között a minisztérium nem talált a cég értékesítését érdemben befolyásoló észrevételt.

Vakvágányra futhat a MÁV Cargo eladása

Erősen kérdéses, hogy végigvihető-e a mostani formájában a MÁV Cargo privatizációja - derül ki a versenyhivatal és a már megszüntetett vasúti hivatal Miniszterelnöki Hivatalnak írt leveléből.
Találatok: [3]  Oldalak:   1