language

Intézmények:

Közgép Zrt. highlight_off

Lapok:

NOL (Népszabadság) highlight_off

NOL (Népszabadság)

A Népszabadság Magyarország legnagyobb országos politikai, közéleti napilapja volt 2016. októberi megszűnéséig. Az újság a rendszerváltásig az MSZMP központi lapjaként működött, a jogutód Magyar Szocialista Pártnak a hozzá kötődő Szabad Sajtó Alapítvány révén 2015-ig jelentős befolyása volt a lapra. 1990. szeptember 1-jétől a lapot a Népszabadság Rt. adta ki. 2003-ban a lap fő tulajdonosa a svájci Ringier magyarországi leányvállalata, a Ringier Kiadó Kft. lett. 2014 januárjában a Ringier és az Axel Springer-Budapest Kiadói Kft. fúziója miatt a Gazdasági Versenyhivatal döntése nyomán a portfólió egy részét (regionális lapok és országos média mellett a Népszabadságot kiadó cég 70,4%-át) az osztrák Vienna Capital Partners vette át, amelynek fő tulajdonosa Heinrich Pecina osztrák üzletember. Pecina médiacége, a Mediaworks 2015-ben az MSZP pártalapítvány és a munkatársak egyesületének tulajdonrészét is megszerezte. 2016. október 8-án a kiadó gazdasági okokra hivatkozva felfüggesztette a lap kiadását. Október 25-én Pecinától a Mészáros Lőrinchez köthető Opimus Press Zrt.-hez került a Népszabadságot is tulajdonló Mediaworks Hungary Zrt. részvényeinek 100%-a, emiatt sokan politikai nyomásgyakorlást látnak a lap bezárása mögött.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [56]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6   >  >>

Szétesett az EU támogatási rendszere a magyar korrupció miatt

Gyakorlatilag nincs olyan uniós támogatási program, ahol az Európai Bizottság ne talált volna súlyos, a kifizetések részleges vagy teljes felfüggesztését indokolttá tevő visszaéléseket – derül ki abból a válaszból, amit Jávor Benedek, a Párbeszéd Magyarországért EP-képviselőjének kérdésére küldött Walter Deffaa, a bizottság regionális főigazgatóságának vezetője.

Büntetőeljárás indult az M4-es autópálya ügyében

Két büntetőeljárás is indult az eredetileg a Simicska Lajos cége által építeni kezdett M4-es autópálya kivitelezési munkáinak ügyében – számolt be a Közbeszerzési Hatóság. Hogy pontosan miért indultak e büntetőeljárások, azt lapunk tegnapi kérdésére nem pontosították.

Bíróság elé megy a Közgép

Október elsején bíróság elé megy a Közgép Zrt. – tudta meg lapunk. A Fővárosi Közigazgatási és Munkaügyi Bíróságnak arról kell határoznia, hogy a Közbeszerzési Döntőbizottság (KD) jogszerűen zárta-e ki a Simicska Lajos többségi tulajdonában lévő építőipari céget a közbeszerzésekből, miután a győr-gönyűi kikötő építésére beadott ajánlatában az Észak-dunántúli Vízügyi Igazgatóság és a neki dolgozó Első Magyar Közbeszerzési Tanácsadó Zrt. hibát talált.

Addig variálnak, ameddig Simicskáékat ki nem golyózzák

Lecsúszhat az M0-s autópályáról a Közgép Zrt. A sztráda burkolatcseréjére és hídfelújítására kiírt és tavaly leállított tenderét addig ismételnék meg, amíg Simicska Lajos cége a közbeszerzési eltiltásáról pereskedik. Bírósági ítélet hiányában versenybe sem szállhatna a megrendelésért.

Készek milliárdokat bukni Simicska miatt

Simicska Lajost leckéztetik. A Közgépet már az sem juttatja új megrendelésekhez, ha versenytársainál olcsóbban vállalkozik. Egyre több helyről szorul ki a kormányfővel harcba keveredett egykori államkedvenc.

Felcsúti fényben ragyog a Magyar Építő

Családi üggyé emelte a Simicska Lajos elleni harcot Mészáros Lőrinc? Egyesek így értelmezik, hogy a Duna Aszfalt Zrt. azzal a cégével vásároltatta meg a Közgép Zrt. babérjainak megszerzéséhez állítólag fontos Magyar Építő Zrt.-t, amelynek a felcsúti polgármester lányának barátja a vezérigazgatója.

A harc még folyik, de Simicska már hátrál

Ma kezdődik a hivatalos kampány a veszprémi időközi választáson, a jelöltek megkezdhetik az ajánlások gyűjtését. Eddig 16 párt jelezte indulási szándékát, de biztosan több jelölt lesz, mert a függetleneknek nem kellett regisztrálniuk magukat. A Fideszben úgy tudják, hogy Simicska Lajos nem indul.
Találatok: [56]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6   >  >>