language

Intézmények:

Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. highlight_off

Lapok:

NOL (Népszabadság) highlight_off

NOL (Népszabadság)

A Népszabadság Magyarország legnagyobb országos politikai, közéleti napilapja volt 2016. októberi megszűnéséig. Az újság a rendszerváltásig az MSZMP központi lapjaként működött, a jogutód Magyar Szocialista Pártnak a hozzá kötődő Szabad Sajtó Alapítvány révén 2015-ig jelentős befolyása volt a lapra. 1990. szeptember 1-jétől a lapot a Népszabadság Rt. adta ki. 2003-ban a lap fő tulajdonosa a svájci Ringier magyarországi leányvállalata, a Ringier Kiadó Kft. lett. 2014 januárjában a Ringier és az Axel Springer-Budapest Kiadói Kft. fúziója miatt a Gazdasági Versenyhivatal döntése nyomán a portfólió egy részét (regionális lapok és országos média mellett a Népszabadságot kiadó cég 70,4%-át) az osztrák Vienna Capital Partners vette át, amelynek fő tulajdonosa Heinrich Pecina osztrák üzletember. Pecina médiacége, a Mediaworks 2015-ben az MSZP pártalapítvány és a munkatársak egyesületének tulajdonrészét is megszerezte. 2016. október 8-án a kiadó gazdasági okokra hivatkozva felfüggesztette a lap kiadását. Október 25-én Pecinától a Mészáros Lőrinchez köthető Opimus Press Zrt.-hez került a Népszabadságot is tulajdonló Mediaworks Hungary Zrt. részvényeinek 100%-a, emiatt sokan politikai nyomásgyakorlást látnak a lap bezárása mögött.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [13]  Oldalak:   1 2   >  >>

Lehet 700 millióval több, csak ne a Közgép nyerjen

Sokat spórolt volna a kormánynak a Közgép Zrt. Simicska Lajos cége 1,063 milliárd forintért vállalta 8,5 kilométer zajvédő fal építését az M0-s déli szektorában, de a hasonlóan olcsón ajánlkozó KÉSZ Kft.-vel együtt kizárták a versenyből.

Alföldi halálút lehet az M4-esből

Halálút lehet a félbehagyott M4-esből: a gyorsforgalmi utat alsóbb rendűek keresztezhetik, s bizton­sági elemeket is elhagynának. Lehet még katasztrófafilmekhez díszletet adó vasbeton torzó is az eddig hatvanmilliárdba kerülő félkész szakasz. Bármi lesz is, több tízmilliárd forint közpénz a kár, s papírok bizonyítják, hogy ezért kormánytagok felelősek, s azt is, hogy már a beruházás elején trükközni próbáltak.

Megúszhatta volna a kormány az M4-es botrányt

Megúszhatta volna a kormány az M4-es autópálya Abony és Fegyvernek közti szakaszán folyó építkezés leállításával járó botrányt. A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ) legalábbis két éve olyan jelentést készített a közbeszerzés pályázati felhívásáról, ami alapján már meghirdetése előtt az egész beruházásról le lehetett volna mondani. A döntés a kormányé volt.

Nyugdíj vagy fizetés? - jövő nyártól már nem járhat mindkettő

Az állami szférában dolgozók – közszolgálati jogviszonyban állók, bírák, ügyészek, vagy fegyveres szervezet tagjai – a jövő év közepétől nem kaphatnak nyugdíjat és fizetést is egyidejűleg, egyebek mellett ezt is tartalmazza az Országgyűlés Költségvetési bizottsága által jegyzett módosítócsomag, amelyet a jövő évi költségvetés megalapozásával összefüggő törvényjavaslathoz nyújtottak be, és pénteken került fel az Országgyűlés honlapjára.

Hónapok óta várnak a pénzükre a szabolcsi sztrádaépítők

Az M3-autópálya egyik szabolcsi szakasza 32 milliárd forintba kerül, de ennyi pénzből máig nem sikerült kifizetni több alvállalkozót. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. egyeztetést ígér.

Az EuroAszfalt kerüli el Marcalit

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. által a 68. számú főút Marcalit elkerülő szakaszának kivitelezésére kiírt nyílt közbeszerzést, nettó 3 milliárd 186 millió forinttal az EuroAszfalt Építő és Szolgáltató Kft. nyerte - az eredmény a pénteki Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.

Az MSZP a közterületi hirdetési piac 'elfoglalásáról'

Az állami vállalatok hirdetési politikájának felülvizsgálatát szorgalmazza az MSZP, mert a szocialisták szerint azok a közterületi hirdetési piacon is "számolatlanul döntik" a pénzt a Simicska Lajos és Nyerges Zsolt érdekeltségébe tartozó cégekbe.

Családban marad: a Vegyépszer helyett a Közgép viszi az M86-ost

A Vegyépszer helyett a Magyar Aszfalt és a Közgép konzorciuma építheti meg az M86-os mintegy kilenc kilométerét Szombathely és Vát között. Az irányonként két forgalmi sávos útszakasz hétmilliárd forintba kerül, átadását 2014 közepére tervezik.
Találatok: [13]  Oldalak:   1 2   >  >>