language

Intézmények:

Magyar Turizmus Zrt. highlight_off

Személyek:

Nyerges Zsolt highlight_off

Nyerges Zsolt

Dr. Nyerges Zsolt (Szolnok, 1967) szolnoki ügyvéd, jobboldali üzletember. Öccse, Attila állatorvos. 2015 előtt Simicska Lajos bizalmasa és üzlettársa. Sokáig ő volt a 2010 és 2014 között közel 300 milliárd forintnyi építési közbeszerzésben részt vállaló Közgép Zrt. vezérigazgatója is, és ugyan a cég éléről 2017-ben távozott, tulajdonosként megőrizte pozícióját a vállalkozásban. Nyerges éveken keresztül tulajdonos és igazgató volt a Fidesz médiabirodalmát szervező Infocenter.hu Zrt.-ben is. 2018 júliusában Nyerges megvásárolt a a kegyvesztett Simicska és családja üzleti érdekeltségeit. Szolnoki illetőségűként régi ismerőse Lévai Anikó, rajta keresztül került kapcsolatba Orbán Viktorral is. Barátjának, Ökrös Imrének élettársa Lévai Gizella, Lévai Anikó testvére. (fotó: MTI)

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [3]  Oldalak:   1

Tízmilliárdos pénzpumpa lett a kormány kedvenc médiaügynöksége

Ahogy a szakadékba zuhant építőiparban, úgy a válságban lévő hirdetési piacon is életmentő kapaszkodó lehet az állami megbízás. Egy kis társaságnak, a korábban nagy nemzetközi cégek árnyékában dolgozó Inter Media Groupnak a válság ellenére sikerült az élre törnie: tavaly sorban nyerte a milliárdos közbeszerzéseket. Megnéztük, kik állnak az IMG mögött és hol költi el az állami cégek vagy a kormány kommunikációra szánt keretét. Ahogy az építőiparban, úgy itt is gyakran találkozhatunk Simicska Lajos nevével és a Fidesz gazdasági holdudvarába tartozó cégekkel.

Kétharmad jut a Nyerges-rádióknak is

A kormányváltás óta a Nyerges Zsolt érdekeltségébe tartozó Class FM vitte a rádiós piac állami hirdetéseinek 66 százalékát, míg a szintén Nyerges-közelinek mondott Music FM-nél listaáron 271,7 millió forintott költöttek az állami hirdetők a márciusi indulása óta, amellyel négy hónap alatt a Class FM mögött a második helyre kúszott fel idén a legtöbb állami hirdetéseket kapó rádiók sorában.

Kinek válság, kinek aranykor

Miközben a válság sújtotta médiapiacon sokan a túlélésért küzdenek, egyesekre rámosolygott Fortuna, és az állami hirdetéseknek köszönhetően egyre jobb üzleti eredményeket érnek el. A hazai médiapiac a pénzügyi világválság 2008-as kirobbanása óta folyamatosan szűkül, a hirdetési bevételek csökkenése miatt számos szereplő kényszerült lehúzni a rolót, mások nadrágszíjhúzással próbálják átvészelni az ínséges időket.
Találatok: [3]  Oldalak:   1