language

Kulcsszavak:

hirdetés highlight_off

Lapok:

Rtl.hu highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [8]  Oldalak:   1

25 milliárdos szervezetfejlesztési megbízást ítélt oda a Rogán-féle hivatal

A kommunikációs megbízásokkal kezdődött, a rendezvényszervezéssel folytatódott, most pedig újabb tízmilliárdok mehetnek szervezetfejlesztésre a Rogán Antal tárcája alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal megbízásán keresztül. A nyertes cégekben érdekelt üzletember korábban közös bt-ben volt azzal a Balásy Gyulával, aki sorra nyeri el a Nemzeti Kommunikációs Hivatal tízmilliárdos keretmegállapodásait. De hogyan lehet ellenőrizni, hogy a szervezetfejlesztési erőfeszítések valóban hatékonyak-e?

MVM-szerződések: a hirdetési pénzek háromnegyede kormánypárti médiumokhoz került

A Magyar Villamos Művek két év alatt több mint 8 milliárd forint értékben jelentetett meg hirdetéseket, ennek az összegnek a háromnegyede kormánypárti médiumokhoz került – derült ki az rtl.hu által megszerzett dokumentumokból. A maradék kétmilliárd egy részénél is kimutatható valamilyen kormányzati kapcsolat, az pedig jóval ritkábban fordult elő, hogy olyan sajtótermékben hirdettek, ahol megjelenhet a hatalommal szembeni kritikus gondolat is. Az állami vállalat azt közölte, hogy a tervezési és médiavásárlási feladatokat teljesen a Nemzeti Kommunikációs Hivatal által kiválasztott kommunikációs ügynökség látja el, a kampányokról pedig velük közösen gondoskodnak „átfogó médiapiaci ismeretekkel rendelkező szakemberek”.

Több mint 1,1 milliárd forintot vett ki Rogán-Gaál Cecília és Sarka Kata a közös cégükből

Rendkívül jó évet zárt tavaly is a Top News Hungary Kft., Rogán-Gaál Cecíliának és Sarka Katának a közös vállalata – derült ki a közzétett beszámolóból. A hivatalos adatok alapján a TWN nevű bulvároldal kiadásáért felelős cég 1,56 milliárd forintos árbevételt ért el, az adózott eredménye pedig 1,36 milliárd forint lett. A két tulajdonos úgy döntött, hogy ebből 1,1 milliárd forintot fel is vesz osztalékként.

Naponta akár 6,5 millió forint közpénz is elmehet a családbarátság népszerűsítésére

Akár bruttó 2 milliárd forintot is elkölthet idén a Kulturális és Innovációs Minisztérium a Családbarát Magyarország kommunikációs és rendezvényszervezési feladataira. 2018-ban volt a Családok Éve, azóta is tart a Családbarát Magyarország programsorozat. A befutó ezúttal is egy olyan vállalkozó konzorciuma lett, akinek százmilliárdos összértékben ad hasonló megbízásokat a Nemzeti Kommunikációs Hivatal, és aki nyíltan szimpatizál a Fidesszel.

Itt az újabb kormányzati kampány: 7,8 milliárd forintot költhet rá Rogán Antal hivatala

A kabinetminiszter alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal a szokásos cégek ajánlatát választotta.

112,9 milliárd forintot osztott ki tavaly a Rogán Antal alá tartozó hivatal kommunikációra és rendezvényekre

Újabb keretmegállapodás érkezik, nyertese egy nyíltan a Fidesszel szimpatizáló üzletember. 2014-ben, takarékossági okokkal indokolva állították fel a Miniszterelnöki Kabinetiroda alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatalt. A szervezet tavaly három nagy keretszerződése terhére több mint 110 milliárd forintnyi megbízást osztott ki. Mindössze néhány hónappal az országgyűlési választások előtt a hivatal újabb keretszerződést ítélt oda, így egy esetleges kormányváltást követően is egy nyíltan Fidesz-szimpatizáns üzletember cége hozhatja tető alá legalább ezer állami szervezet rendezvényeit.
Találatok: [8]  Oldalak:   1