language

Intézmények:

Kód Piac- Vélemény- és Médiakutató Intézet Kft. highlight_off

Kulcsszavak:

tanácsadás highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [3]  Oldalak:   1

Az új médiakirály, aki el is hiszi a fideszes propagandát

Balásy Gyula, a New Land Media Kft. és a Lounge-csoport tulajdonos-cégvezetője már az első nemzeti konzultáció, vagyis 2005 óta dolgozik a Fidesznek, de sokáig csak másodhegedűs lehetett. 2016 után azonban hirtelen a kisebb beszállítóból a kormányzati propaganda number one ügynöksége lett. Az egykori art director szerény, visszahúzódó alkat, és ismerői szerint telitalálat a Fidesznek. Balásy ugyanis a rábízott feladatokat nemcsak elvégzi, de valóban át is éli a kormányzati sikerpropagandát, illetve a negatív kampányok üzeneteit.

Üstökösszerű karriert futott be a közbeszerzési piacon 2010 óta a Századvég-csoport

A kormányközeli szellemi műhelyként számon tartott Századvég Politikai Iskola Alapítvány és Századvég Gazdaságkutató Zrt. a Fidesz 2010-es kormányra kerülése óta összesen 12 milliárd forint értékű közbeszerzésen lett nyertes egyedül vagy konzorcium tagjaként. Az összeg nagy részét az MNB, a Miniszterelnökség, és az NFM milliárdos megbízásai teszik ki.

Na, melyik közvélemény-kutatót bízta meg a Magyar Olimpiai Bizottság?

11 millió forintért kell kikutatnia a Kód Piac-, Vélemény- és Médiakutató Intézet Kft.-nek a Magyar Olimpiai Bizottság megbízásából, hogy milyen kommunikációs stratégiával érdemes meggyőzni a magyar közvéleményt arról, hogy jó lenne 2024-ben olimpiát rendezni Budapesten.
Találatok: [3]  Oldalak:   1