language

Intézmények:

Dömper Kft. highlight_off

Kulcsszavak:

túlárazás / pénznyelő highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [6]  Oldalak:   1

Tovább drágult, és így már 53 milliárdba fog kerülni az M85-ös új szakasza

Először egy plusz körforgalom, majd az orosz-ukrán háború miatt emelkedtek a költségek, most az alagutak építése során felbukkanó problémák miatt nőtt meg az M85-ös gyorsforgalmi út építésének költsége. A beruházásban Szíjj László Duna Aszfaltja is érintett, miután beolvasztotta az egyik kivitelező céget, a korábban Völner Pálhoz köthető Dömper Kft.-t.

Az évszázad túlárazott vasútépítése lehet a Déli körvasút kivitelezése

Az állam 338 milliárd forintért kívánja Mészáros Lőrincékkel bővíteni a vasúti pályát Budapest déli részén. A becsült piaci ár 30–50 milliárd lenne a munkára. Malmőben ennyi pénzből alagutat fúrtak a város alá, és ott vezették el a vonatokat. Bécsben a főpályaudvar jött ki annyiból, mint néhány kilométernyi vasúti pálya a magyar államnál.

A Dömper Kft. 3,7 milliárd forintért építhet fölöslegesnek tűnő körforgalmat

Bár egy szakmai forrásunk szerint lehetett volna olcsóbb megoldást is találni, az állami megrendelő valamiért a lehető legdrágábbat választotta – a magyar közbeszerzésekből már sokszor ismert recept alapján fejeződhet be a Völner Pálhoz köthető Dömper Kft. beruházása Sopronnál.

Szíjj Lászlónak kell a Komárom-Esztergom megye Mészáros Lőrinceként emlegetett vállalkozó cége

A Horseradish Kft. az évi 20 milliárdos bevételű Dömper-csoport eddigi tulajdonosának neve a Völner-botrányban is felbukkant.

Megtaláltuk Völner Pál „Mészáros Lőrincét” – most nyert 220 milliárdos gigaprojektet az államtól

Ilyen tényleg nincs, és mégis van: kilométerenként bő 14 milliárd forintos rekordáron készül gyorsforgalmi utat építeni az államnak az a Dömper Kft. vezette konzorcium, melynek főalakja – mint alább bizonyítjuk – alaposan „összedrótozta” magát Völner Pál családjával. Abronits Róbertről van szó, akit anno Kóka János SZDSZ-es gazdasági miniszter tett híressé – hogy végül a korrupcióval most meggyanúsított fideszes (ex)államtitkár árnyékában váljon a NER második számú útépítőjévé.

21 helyett 35 milliárdért épül újjá a Debreceni Főpályaudvar

A második eljárás során sem érkeztek olcsóbb ajánlatok, sőt, tovább emelkedett az ár.
Találatok: [6]  Oldalak:   1