language

Intézmények:

MÁV Start Zrt. highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [31]  Oldalak:   1 2 3 4   >  >>

Megérkezett Lázár János és milliósra nőttek az állami cégek felügyelőbizottsági tagjainak fizetései

Vastagon fogott Lázár János ceruzája, ha az állami cégek felügyelőbizottsági tagjainak fizetéseiről volt szó. Ezek egyikébe ült be Magyar Péter 2023-ban. Míg a MÁV-os munkavállalók három év alatt jó, ha az inflációt követő emelést kaptak, a felügyelőbizottságban sokszorosára nőttek a díjazások.

Brutálisan megemelték a Lázár által kinevezett új vezetők fizetését a MÁV-csoportnál

Durván megemelték a fizetéseket a MÁV-csoport új vezetése számára: az igazgatóságok és a felügyelőbizottságok tagjai mostantól minimum kétszer, sőt, sok esetben majd két és félszer annyit tehetnek zsebre, mint a korábbi vezetők – ez derül ki azokból a kimutatásokból, amiket a MÁV-csoport a napokban töltött fel a hozzá tartozó cégek honlapjaira.

Lázár János döntött: változik a MÁV és a Volán vezetése

A MÁV, a MÁV-Start és Volánbusz vezetésében is elválik egymástól az elnöki és a vezérigazgatói pozíció.

Tram-train: kétséges, hogy az uniós támogatáshoz szükséges menetidő-megtakarítás összejön-e valaha

A MÁV 10 évig titokban akarta tartani a Szegedet Hódmezővásárhellyel összekötő tram-train megvalósíthatósági tanulmányát, de megnyertük az emiatt indított pert, és nemrégiben megkaptuk az iratot. Abban az áll, hogy rövidebb utazási időre is alapították, hogy hasznos a tram-train – ám a járat valójában 8 perccel lassabb, mint tervezték. A költségekről azt írták, 1 százalékos eltérésnél „a közgazdasági teljesítménymutatók olyan értékre váltanának, amely a támogathatóságot kizárja”. Közben csak a vonatbeszerzés 17-ről 21 milliárdra drágult, a teljes beruházás pedig bő 80 milliárdba került. A projekt jelentős buszritkítással is számolt.

Ismét Pintér Sándor egykori cége védi a HungaroControlt

Újra Pintér Sándor belügyminiszter volt cége, a Civil Biztonsági Szolgálat Zrt. kapta meg a HungaroControl Zrt. őrzés-védelmének ellátását.

10 évre titkosították a 72 milliárdba kerülő tram-train megvalósíthatósági tanulmányát

A tervezett sebességet és a menetidőket sem lehet tartani a Hódmezővásárhelyet Szegeddel összekötő villamos-vasúton. A megvalósíthatósági tanulmányban állítólag még 10 perces követésről sem volt szó, annak lehetőségét csak Lázár János kérésére kezdték vizsgálni. A szakemberek már októberben arról beszéltek, hogy a valóság eltérhet a tervektől, ezért szerettük volna elolvasni az eredeti tanulmányt, hogy kiderüljenek a 72 milliárdos beruházás pontos részletei. Közadatigénylésünket azonban elutasította a MÁV Start Zrt., ezért úgy döntöttünk, perelünk az adatokért.

A takarítócég, amely egy év alatt közel 480 milliárd forintnyi állami megrendelést kapott

A B+N Kft-hez képest még a kormány házi autópályaépítője sincs sehol. A cég már rég nemcsak takarít, hanem karbantart, szerel, rágcsálót is irt.

Milliárdokért dolgozik a Fradinak a takarítás Mészárosa

Újabb nagyértékű közpénzes megbízással gyarapodott a NER elsőszámú takarítócégeként ismert B+N Referencia Zrt., amely olyan ütemben kapja az állami megrendeléseket, hogy lassan kiérdemli a tisztítás Mészárosa címet.

Elszállt árakon takarítja egy kormányközeli cég a MÁV vonatait

A MÁV-nak majdnem ötször annyit kell fizetni a WC-papírért, mint négy éve, a WC-tartályok ürítése és a kártevőirtás pedig közel duplájára drágult 2016 óta.
Találatok: [31]  Oldalak:   1 2 3 4   >  >>