Támogasd a K-Monitort! K-Monitor a Facebookon
K-Monitor
Ft
Az elmúlt évek becsült kárösszege.
Korrupció, Közpénz, Közbeszerzés, Kartell
Címkék
Kulcsszavak:
átláthatóság [X]
Intézmények:
Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) [X] Kapcsolódó szervezet
Találatok: [28]  Oldalak:   1 2 3   >  >>

Hogy vásárolhatta fel a kormány holdudvara szinte az egész sajtót?

Miközben a Fidesz felvásárolja a magyar sajtópiac túlnyomó többségét Andy Vajnán vagy Mészáros Lőrincen keresztül, egy dologról meglehetősen kevés szó esik. Ezeket a bevásárlásokat a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság hivatott elbírálni az alapján, hogy az akvizíciók mennyire torzítják a piacot vagy éppen az állampolgárok sokszínű tájékozódását. Miért nem zavarja a Médiatanácsot a megyei lappiac teljes központosítása? Hogyan segíti a fideszes média erősödését? És miért csak az RTL Magyarország bevásárlását akadályozta meg az NMHH az elmúlt hét évben? Ezekre a kérdésekre próbáltuk megkeresni a választ.

Hogyan működött Orbán és Simicska médiabirodalma?

A Kreatív több mint nyolcvanezer közbeszerzési és reklámozási adat elemzése után kiszámolta, leírta és lerajzolta, hogyan épült fel és működött az előző Orbán-kormány alatt Simicska Lajos médiabirodalma.

Elvesztette a frekvenciáját a Gazdasági Rádió, de perel érte

A nyertes pályázó két éve már nyert frekvenciát, de cégével együtt gyorsan túladott rajta. Piaci pletykák már tudni vélik, ki léphet a rádiót valójában nem működtető győztes helyébe.

Itt a kapcsolat a Fidesz és a TV2 eladása között

Az eddigiek mellett újabb közvetett bizonyíték mutatja, hogy létezik kapcsolat a Fidesz gazdasági háttérbirodalma és a TV2 eladása között. Az utóbbit tető alá hozó ügyvédi iroda vezető partnere bábáskodott a Class FM alapításánál és az RTL Klub Infocenteres bevásárlási kísérlete mögött is.

Nyilvánosságra hozzák a kereskedelmi tévék szerződéseit

Megismerhető lesz a TV2 és az RTL Klub hatósági szerződése, miután világossá vált, hogy a kereskedelmi televíziók álláspontja nem tartható fenn üzleti érdekeikre hivatkozva sem – közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kommunikációs igazgatósága.

Csuday-TASZ vs. Médiatanács-kertévék 3:0

A Kúria szerint is köteles a Médiatanács kiadni a két országos kereskedelmi televízió, az RTL Klub és a Tv2 hatósági szerződéseit.

Jogerősen nyilvánosak a Class és a Neo frekvenciaszerződései

Ki kell adnia a Médiahatóságnak, hogy milyen szerződéseket kötött a Class FM és az időközben megszűnt Neo FM tulajdonosaival, állapította meg jogerős ítéletében a Fővárosi Ítélőtábla. Ezzel nyilvános lesz, hogy mekkora műsorszolgáltatási díjról egyeztek meg, és az eredeti összeget hogyan módosították. A pert az Origo indította, az Ítélőtábla most a korábbi elsőfokú ítéletet hagyta helyben.

MagyarLeaks: Itt az FM1 titkos műsorszolgáltatási szerződése

Jelentős előnyhöz juttatta a Médiatanács a Neo FM rádió tulajdonosait, amikor 2011-ben módosította a műsorszolgáltatási szerződésüket – ez is kiderül az átlátszó.hu által megszerzett és eddig titokban tartott dokumentumból.

Az NMHH csúsztat

Kollégánk másodfokú pernyerése után az NMHH közleményt adott ki, amiben azt állították, hogy csak a kereskedelmi tévék fellebbeztek az elsőfokú ítélet ellen, ha rajtuk múlott volna, akkor elfogadták volna az elsőfokú ítéletet is.
Találatok: [28]  Oldalak:   1 2 3   >  >>

Akták

Visszaélés a földpályázatoknál

Visszaélés a földpályázatoknál

Ángyán József, a Vidékfejlesztési Minisztérium parlamenti ügyekért felelős volt államtitkára 2012 januárjában mondott le posztjáról, döntését azzal indokolva, hogy "a társadalom túlnyomó többsége...
Simicska-közeli cégek állami megbízásai

Simicska-közeli cégek állami megbízásai

A Fidesz 2010-es kormányra kerülése óta a volt APEH-elnök, Simicska Lajos érdekeltségi körébe tartozó cégek - többek között az átláthatatlan tulajdonosi hátterű Közgép Zrt. - sorra nyerik a...
Fővárosi hirdetőoszlop-mutyi

Fővárosi hirdetőoszlop-mutyi

2015. szeptember 30.-án a főváros rendkívüli felmondással megszüntette a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó MAHIR Cityposter Kft.-vel kötött szerződését. A beterjesztő, Kocsis Máté szerinte...
A Népszabadság felfüggesztése

A Népszabadság felfüggesztése

2016. október 8.-án a Mediaworks kiadó felfüggesztette a Népszabadság nyomtatott és internetes változatát. A szerkesztőségnek másnap kellett volna visszaköltöznie a Bécsi úti székházba, a Népszabadság...

Intézmények

Belépés
Regisztráció
Támogatás
Cikk beküldése
Hírlevél
Blog
Média
 
 
Tasz Transparency International CEE Trust OSI