language

Lapok:

Intézmények:

Duna Aszfalt Zrt. highlight_off

444

Az online lapot 2013. április 29-én alapította Uj Péter, az index.hu egykori főszerkesztője több volt munkatársával együtt. Uj jelenleg is a portál főszerkesztője.  A 444 tulajdonosa és kiadója a Magyar Jeti Zrt., amelynek Kardos Gábor a vezérigazgatója, operatív vezetője Fenyő Balázs István. A 444 liberális, erőteljesen kormánykritikus internetes portálként definiálja önmagát, sokszor humoros és önirónikus tartalmakkal. 2014-ben az Open Society Foundation-től 10 millió forintos támogatást nyertek el, amiből 14! nevű választásfigyelő mobilos alkalmazást fejlesztették. 2017 óta adományokkal is lehet munkájukat segíteni. 

Támogasd a sajtóadatbázis fenntartását rendszeres adományoddal,

hogy a korrupciós ügyek ne tűnjenek el a süllyesztőben!

Duna Aszfalt Zrt.

Fidesz-közeli építőipari vállalat, ami korábban a Simicska Lajos-féle Közgéppel, illetve 2015 óta a Mészáros Lőrinchez köthető építőipari cégekkel együtt a hazai közbeszerzések egyik legnagyobb nyertesévé vált. 2022-ben a legnagyobb árbevétellel rendelkező építőipari vállalat Magyarországon. Tulajdonosa Szíjj László (1958-) tiszakécskei vállalkozó.

A Duna Aszfalt Zrt. a 35 évre kiírt autópálya-koncesszió egyik alvállalkozója, emellett például a cég építhette kilométerenként 5 milliárd forintért az M49-es gyorsforgalmi utat, illetve az új Duna-híd építésével is a céget bízták meg nettó 92 milliárd forintért.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [20]  Oldalak:   1 2   >  >>

A NER egyetlen elképesztő interjúban: úgy beszélgetett az Index főszerkesztője a Szijjártó Pétert meghajóztató...

Mindenre rákérdeztek, de valójában semmire sem kérdeztek rá a kormányzati médiaistállóba tartozó Index vezető szerkesztői, amikor meginterjúvolták a NER utóbbi éveinek egyik legsikeresebb üzleti háttéremberét, Szíjj Lászlót. A Mészáros Lőrinccel igen szoros kapcsolatokat ápoló, gazdaságilag vele együtt felemelkedő, a rendszer elitjét luxusjachtján nyaraltató építési vállalkozó interjújának az adja a különlegességét, hogy szinte sosem ad ilyet, még a kormánymédiának sem.

Mészáros Lőrinc több évtizedes autópályás múlttal rendelkező cégeket hajtott maga alá alvállalkozónak

Az alvállalkozókról méltatlanul kevés szó esik egy milliárdos állami közbeszerzés eredményhirdetésekor, pedig a munka dandárját általában ők végzik el. Mészáros Lőrinc és Szíjj László nevét az egész ország ismeri, de az alvállalkozóik szerényen megbújnak a háttérben, holott a közbeszerzés áldásaiból azért ők is bőven részesülnek.

Meg sem vizsgálja Szijjártó jachtozását a parlament mentelmi bizottsága

A parlament mentelmi bizottságának KDNP-s elnöke, Hargitai János elutasította a Szijjártó Péter ellen kezdeményezett vagyonnyilatkozati eljárást, mert szerinte a jobbikos Stummer János indítványa nem felel meg a jogszabályoknak.

24 milliárd forint nyereséget termelt az állam kedvenc útépítője

A Duna Aszfalt Kft. az előző évinél közel harmincmilliárd forint nagyobb árbevételt produkált tavaly, derül ki a Budapesti Értéktőzsde honlapján olvasható beszámolóból. A cég 2019-ben 157,5 milliárd forintos értékesítés után 24,35 milliárd forint adózott eredményt ért el. Az állam kedvenc útépítője mindkét évben kizárólag belföldi munkákat vállalt.

18 milliárdos nyereséget termelt tavaly a NER nagy útépítő cége

Hol vannak már azok az idők, amikor a Simicska Lajos irányításával csúcson lévő Közgép 13 milliárdos nyereségre tett szert egyetlen év alatt. 2014, az Orbán legecizése előtti volt a Közgép legjobb éve. A Közgép 2013-ban még csak 4,3 milliárdot hozott Simicskának, a nagy összeveszés évében még kifutottak a korábban megnyert közbeszerzések, 9 milliárdnál kicsit több volt az adózás utáni nyereség. Ami aztán 2016-ban aztán már az egymilliárdot sem érte el.

Nehogy Orbán ránézzen a felcsúti szponzorfalra

Mostanában elő-előkerülő hír, hogy Orbán Viktornak elege lett a túlárazott közbeszerzésekből. Ott persze nem tartunk, hogy ezt elmondja a Kossuth Rádióban, hiszen Magyarországon nincs korrupció. Az Európa megmentéséért Európa ellenében küzdő Orbán Viktor minden bizonnyal nem tudott eddig arról, hogyan zajlanak a közbeszerzések Magyarországon. Megpróbáljuk bemutatni.

Nyerges Zsolt tökéletes közleményt adott ki, miután eladta a Közgépet Mészáros Lőrinc üzlettársának

A gyakorlatilag soha nem nyilatkozó Nyerges Zsolt az ünnepi alkalomból gyakorlatilag tökéletes közleményt adott ki. A címe: „Sikeresen zárultak az üzleti tranzakciók, szakmai befektető működteti tovább a KÖZGÉP-et” - dr. Nyerges Zsolt közleménye

Nagy a forgalom az Orbán-bányánál, és gyakran feltűnnek Mészáros Lőrinc üzlettársának teherautói is

Egy sárga logóval felmatricázott teherautó fordult ki Orbán Viktor apjának gánti kőbányájából július 26-án 11 óra 20 perckor. A következő bő egy órában még hat másik, ugyanilyen matricát viselő kamion hajtott ki a telepről nagy porfelhőt hagyva maga után.

Út, vasút, tanácsadás, vízügyi építkezések: ezek után fizettetne súlyos büntetést Brüsszel

Egy tavaly novemberi brüsszeli ellenőrzésen több mint 40 magyarországi EU-s beruházás bukott el, de erről csak most értesítették a magyar kormányt. Az Európai Bizottság visszaköveteli az ezekre elköltött pénz egy részét, átlagosan 10 százalékát, legalább 100 milliárd forint értékben. A bukott pályázatok közül a legnagyobb tételek útépítésről és vasúti felújításról szólnak. A problémás pályázatok győztesei között Mészáros Lőrinc cégei és Bajkai István fideszes képviselő ügyvédei irodája is ott vannak, de nagy nyugati multik is, a Strabagtól a Colason át a Swietelsky-ig.
Találatok: [20]  Oldalak:   1 2   >  >>