language

Személyek:

Fellegi Tamás highlight_off

Lapok:

Vasárnapi Hírek highlight_off

Fellegi Tamás

Fellegi Tamás László (Budapest, 1956. január 7. –) magyar jogász, politológus, üzletember, a második Orbán-kormány nemzeti fejlesztési (2010–2011), ezután pedig 2012. június 1-jéig az egyes nemzetközi pénzügyi szervezetekkel való kapcsolattartásért felelős tárca nélküli minisztere. 1996 és 2000 között a MATÁV Rt. ágazati igazgatója, majd a szabályozói ügyekért és kormányzati kapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettese, Budapest 2024-es olimpiai és paralimpiai pályázatának volt nagykövete.

Vasárnapi Hírek

A Vasárnapi Hírek (VH) 1985 óta, vasárnaponként megjelenő magyarországi hetilap volt. 1994-ben lett a Fenyő János tulajdonában lévő VICO-médiabirodalom része, 1996-tól pedig az Egyesült Kiadói Holding Kft-be csoportosította a kiadói jogokat. 1999-ben a VNU Budapest Lapkiadó Rt.-hez került. 2001-ben a Sanoma Budapest Zrt. megvette a VNU magyarországi érdekeltségeit, azonban portfóliójától idegennek ítélte a VH-t, ezért továbbadta a kiadói jogokat a szerkesztőség tagjai által alakított VH Kiadó Kft.-nek. 2010-ben a lap átkerült a Geomédia kiadóhoz, majd 2016-ban a Népszavával együtt a XXI. század Média Kft.-hez (Puch László érdekeltsége). Mivel az új tulajdonos politikai motivációi, illetve a mögöttes politikai erők kideríthetetlenek voltak, nem sokkal később Gál Zoltán távozott a laptól, sőt utóda, a 2017 elején kinevezett Kertész Anna is felmondott év végén. A Népszava részéről tájékoztatták a sajtót 2018. november 29-én, hogy a napilap integrálni fogja saját kiadója másik lapját, a Vasárnapi Híreket. 2018. december 15-én először jelent meg a korábbi Vasárnapi Hírek szerkesztőségétől a Népszava új nyolcoldalas szombati melléklete, a Visszhang.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [1]  Oldalak:   1

Évek óta tudták - A kormányt nem zavarta - Sosem volt titok

Lázár János máris letette a fegyvert, pedig két hónapon át fűrészelhetné az OLAF-jelentést. - A kormány vajon érdemben nekimegy az M4-es metrót építő nagy cégeknek? – Kárment vagy csak kampányol? - Az Orbán-kabinet majdnem 200 milliárd forintot kifizetett a „tolvajoknak”, és nem jött rá, hogy baj van.
Találatok: [1]  Oldalak:   1