language

Kulcsszavak:

kampányfinanszírozás highlight_off

Lapok:

Rtl.hu highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [11]  Oldalak:   1 2   >  >>

Brutális összeget visz el a konzultációs kampány, 20 milliárdnál is több mehet el idén kormánykommunikációra

Zajlik a nemzeti konzultáció a kötelező kampányfelhajtással együtt, bár a szuverenitásvédelminek nevezett törvényt már meg is szavazta az Országgyűlés kormánypárti többsége. Novemberben újabb, jelentős megbízást kapott a nyíltan a Fidesszel szimpatizáló Balásy Gyula két cégén keresztül, ez idén már a negyedik milliárdos értékű munkája a Miniszterelnöki Kabinetirodától – kizárólag a plakátkampányos megbízásokat tekintve

Itt az újabb kormányzati kampány: 7,8 milliárd forintot költhet rá Rogán Antal hivatala

A kabinetminiszter alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal a szokásos cégek ajánlatát választotta.

Transparency International: Az ellenzék létrehozta a saját CÖF-jét, hogy megkerülje a kampányköltési előírásokat

A civil szervezet jogi igazgatója szerint a Márki-Zay Péter vezette ellenzék rákapott a Fidesz kampányfinanszírozási módszerére, ami nem jó, viszont közvetlenül nem jelenti azt, hogy törvénytelenség történt.

Még mindig százmilliókkal tartoznak az államnak az ajánlóíveket tömegével eltüntető kamupártok

Nemsokára újra választ az ország, ám a 2018-as országgyűlési választás idején kiosztott bírságoknak továbbra is csak a töredékét sikerült beszednie az államnak. A pénzbüntetések 78 százalékát mindössze három párt kapta, ám egyetlen forintot sem fizettek be belőle.

Párbeszéd: a barátságok, amiket Orbán köt, mindig valamiféle bizniszeléssel járnak

Embert barátjáról címmel tartott csütörtökön demonstrációval egybekötött sajtótájékoztatót Jair Bolsonaro brazil elnök látogatása alkalmából Dorosz Dávid, a Párbeszéd Magyarországért párt tagja, az ellenzéki összefogás egyik pesti képviselőjelöltje.

A Transparency International szerint a kormány és az ellenzék valójában már hosszú ideje kampányol

Csak formális a jelentősége az 50 napos kampányidőszaknak a Transparency International szerint. A közpénzek átláthatóságáért küzdő civil szervezet jogi igazgatója azt mondta a Híradónak: a kormány és az ellenzék valójában már hosszú ideje kampányol. Szerinte a hivatalos kampányidőszaknak legfeljebb a kampánypénzekkel való elszámolás miatt van jelentősége. Szombat óta országszerte több ezer új kampányplakát jelent meg.

Ezért vesz részt az EBESZ nagy erőkkel a magyar választáson

Az ellenzékiek és civilek aggodalmai miatt döntött úgy az EBESZ, hogy teljes megfigyelői stábot küld Magyarországra az országgyűlési választásokra. A szervezet egyik szóvivője azt mondta, hogy ez egyáltalán nem számít különleges esetnek, ráadásul a döntéseikben az is közrejátszik, hogy hány választást kell egy adott időszakban monitorozniuk. A választás napján több mint kétszázan járják majd az országot, a megfigyeléseikből pedig ajánlásokat készítenek a kormánynak.

Levélben ad útmutatást 43 Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei polgármester, hogy kire kell szavazni áprilisban

A településükre érkezett uniós és állami támogatásokkal érvelve buzdít az egyenlevél Kovács Sándor fideszes jelölt és a Fidesz-KDNP támogatására.
Találatok: [11]  Oldalak:   1 2   >  >>