language

Kulcsszavak:

klientúra highlight_off

Intézmények:

Magyar Divat & Design Ügynökség Nonprofit Zrt. highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [22]  Oldalak:   1 2 3   >  >>

Ismét milliárdokat osztott ki Rogán Antal hivatala a NER-kedvenc Balásy Gyula cégeinek

2023 második negyedévében is ugyanazok a kormányközeli cégek kaptak megbízásokat a Nemzeti Kommunikációs Hivataltól, mint az előzőben.

392 millió megy el az Európa-liga döntőre, ebből is Balásy Gyula cégei profitálnak

Az ma már nem igazán kérdés, hogy ki nyeri el a Nemzeti Kommunikációs Hivatal által lefolytatott egyes közbeszerzéseket, legfeljebb az, hogy pontosan mire mennyit költenek az egyes szervezetek. A hivatal első negyedéves tájékoztatójából többek között kiderült, hogy a Puskás Arénában megrendezésre kerülő foci Európa-liga döntő rendezvényszervezési feladatai 392 millióra rúgnak. A kormánykedvenc Mathias Corvinus Collegium Alapítvány (MCC) pedig 2,4 milliárdot költ rendezvényekre. A kivitelezői feladatokat minden esetben Balásy Gyula cégei kapták.

Az Orbán Ráhelt interjúvoló dizájnlap 89 millió forintot kapott a Batthyány Lajos Alapítványtól

Közel százmillió forintos támogatást kapott a Hype and Hyper online dizájnmagazin a Batthyány Lajos Alapítványtól, amely a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetirodától érkező támogatásokat osztotta tovább. A többmilliárdos, sehol meg nem hirdetett támogatási programból jellemzően kormányközeli álcivil szervezeteket stafíroztak ki. A Hype and Hyper most Orbán Ráhel frissen megnyitott bababoltjáról készített lelkendező interjút.

A Mol-vezér másik fia is beszállt az ingatlanbizniszbe

Hernádi Zsolt fiainak cégei nevében is van közös.

A felszámolói piacot is kiszervezte magának a NER-elit

Mészáros Lőrinc, Jellinek Dániel vagy Rogán Antal környezete is jól járhat a felszámolók kiválasztásával. Az eljárás tisztaságát részben már egy bírósági ítélet is megkérdőjelezte.

Vendéglátósok segítése helyett egy turisztikai portálra osztották ki az EU-s koronavírus alap 630 millióját

A koronavírus-járvány okán kapott több mint 1,7 milliárd forintos uniós támogatásból 23 céget, illetve egyéni vállalkozót segített a Magyar Turisztikai Ügynökség. A pénzből az MTÜ gyakorlatilag a saját alapítványának osztott ki 630 millió forintot. A maradékot állami szervezetek, balatoni borászok, valamint pár budapesti elitétterem tulajdonosa kapta. Az adatok alapján kapott az összegből az Orbán Ráhel-közeli Magyar Divat & Design Ügynökség is, igaz, azt még az Európai Unióval sem közölte az MTÜ, hogy mennyit.

Újabb nyolcmilliárdot költ a kormány kommunikációs célokra

Egészen pontosan nettó 8,2 milliárd forint keretösszegű közbeszerzési eljárás végén hirdetett eredményt a Nemzeti Kommunikációs Hivatal.

Könnyed eleganciával fektet közpénzeket a divatiparba az állam

Ezúttal egy divatmárkában és egy dizájnereket a gyártókkal összekötő kft-ben látott fantáziát a Divat & Design Tőkealap.

2,3 milliárd egy dokumentumfilmre és a hozzá kapcsolódó rendezvényekre az Orbán Ráhel-féle MTÜ-nek

legkirívóbb talán az Orbán Ráhel felügyeletével működő Magyar Turizmus Ügynökség által kapott 2,3 milliárd forint, ami „Magyarország és a Kárpát-medence értéketi bemutató kreatív dokumentumfilm és az ahhoz tartozó könyvkiadvány, illetve a kapcsolódó kulturális-művészeti rendezvények megvalósítása" tétel mellett szerepel.

Showtime augusztus 20-án: minden idők legnagyobb és legdrágább nemzeti ünnepe jön

Többnapos, országos dínom-dánom várható augusztus 20. körül – elsőre úgy tűnhet, hogy sokszorosan bepótolná a kormány a tavaly a járvány miatt elmaradt nemzeti ünnepet, csakhogy már 2020-ra is ilyet terveztek, és ezt hivatalosan csak áttolták 2021-re. A Szent István Napokra keresztelt monstre állami fesztiválon mindent felvonultatnak a sörtől és Ákostól a katonai légiparádén át a tűzijátékig. A rongyrázásnak persze ára van: a rendezvénysorozatra nettó 5,5 és 7,9 milliárd forint közötti összeget költenek el.
Találatok: [22]  Oldalak:   1 2 3   >  >>