language

Kulcsszavak:

klientúra highlight_off

Személyek:

Márki-Zay Péter highlight_off

Márki-Zay Péter

Márki-Zay Péter (1972–) magyar politikus, közgazdász, marketingszakember és villamosmérnök. 2018 óta Hódmezővásárhely polgármestere, a Mindenki Magyarországa Mozgalom alapító elnöke. A 2021-es magyarországi ellenzéki előválasztás győztese, az Egységben Magyarországért közös miniszterelnök-jelöltjeként indult a 2022-es országgyűlési választásokon. (Wikipédia)

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [2]  Oldalak:   1

Napi 7 millió forintot éget el a magyar politika közösségi médiás reklámra, már öt éve

2019 áprilisában az online hirdetési biznisz két legnagyobb szereplője, a Facebook és a Google, létrehozott egy-egy nyilvános adatbázist, amiben a felületeiken megjelenő politikai-közéleti hirdetésekről közöl adatokat. Például azt, hogy ki és mennyit fizetett ezekért, és milyen elérést kapott cserébe. A példamutató átláthatóság persze nem csak úgy spontán jött a két óriáscégnek: ekkor már évek óta jelentős nyomás alatt álltak, hogy transzparensebbek legyenek a politikai hirdetésekkel. Olyan vádak is felmerültek, hogy ezekkel a választások külső manipulációjának adnak teret jó pénzért.

Az előválasztásra százmilliók mentek el, Márki-Zay győzelmére a töredékét sem adják az ellenzéki pártok

Az ellenzéki összefogás pártjai eddig szinte csak egymás legyőzésére vásároltak hirdetéseket, az előválasztás óta Márki-Zay Pétert magára hagyták. A közösségi médiában 82 százalékos fölényben van a Fidesz, és Gattyán György is többet költött az Országgyűlés összetételéről szóló versenyben, mint az ellenzék.
Találatok: [2]  Oldalak:   1